enden Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Merkelig at F-secure gir så mange ulike resultater hos folk... Har hatt det på fire stasjonære og en laptop, og har aldri hatt problemer med det. Greit, backweb suger noen MB ram når det laster ned, men det skjer som regel tidlig på morgenen Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Neon som kan anbefale et antivirus program til Windows 2000 Server som ikke koster skjorta ? skal bruke det på min server hjemme har lisens på NAV 2003 men det funka kun på min klient Lenke til kommentar
Domino Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Neon som kan anbefale et antivirus program til Windows 2000 Server som ikke koster skjorta ? skal bruke det på min server hjemme har lisens på NAV 2003 men det funka kun på min klient De fleste lisenser skiller desverre på server og klient, men om du tar kontakt med salgs-avdelingen til et hyggelig AV-selskap kan det vel hende de gjør et unntak om du presiserer at dette egentlig ikke er en server, men din private maskin du da fks bruker til å dele Internett med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå