Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste antivirusprogram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp reddet maskinen fra virusangrep med en disinfector, fordi at virusprogrammet mitt ikke holdt mål. Hvilket program bør jeg bruke i fremtiden som beskytter pcen godt mot alle virus, og helst krever lite systemresurrser? Pris har liten betydning.

God beskyttelse og lavt ressursbruk = Panda Antivirus

Lenke til kommentar

norton bare klikker på min pc. jeg innstallerer det, starter det, og når jeg skal gjennomføre den fullstendige systemsøken, detter den ut etter ca 100 filer. Dette er Norton AV 2002 ORGINAL med nyeste oppdateringer. Så derfor kikker jeg etter et annet program.

Lenke til kommentar

NAV 2004

Norton antivirus=NAV

HAr ligget på 1. eller 2. plass så lenge jeg kan huske (mest på 1.)

Norton Internett security er i år kåret til den beste brannmur og antivirus løsningen men finnes bare i 2003 utgave så du kan slenge på norton personla firewall hvis du har lyst i etterkant.

Kjører selv NIS 2003 og jeg elsker det. (har ikke prøvd noe annet grunnet lite behov for det)

Lenke til kommentar

Bruker NAV på laptopen og er godt fornøyd med den. Personlig så synes jeg den er meget "snill" virussjekker. Sjelden eller aldri merker jeg at den jobber.

På hovedmaskinen (signatur) bruker jeg F-Secure Anti-Virus (skole-lisens) og er "forsåvidt" også godt fornøyd med denne. Men.. det virker som denne jobber mye mer, og låser maskinen i korte burst fra tid til annen.

(går i timeouts på en del filer, bla som er pakket i flere lag.)

Men det virker, og jeg har ikke lyst til å betale for 2 Norton lisenser når jeg får F-Secure gratis. Egentlig ville jeg nok hatt Norton på begge.

Lenke til kommentar
Bruker NAV på laptopen og er godt fornøyd med den. Personlig så synes jeg den er meget "snill" virussjekker. Sjelden eller aldri merker jeg at den jobber.

På hovedmaskinen (signatur) bruker jeg F-Secure Anti-Virus (skole-lisens) og er "forsåvidt" også godt fornøyd med denne. Men.. det virker som denne jobber mye mer, og låser maskinen i korte burst fra tid til annen.

(går i timeouts på en del filer, bla som er pakket i flere lag.)

Men det virker, og jeg har ikke lyst til å betale for 2 Norton lisenser når jeg får F-Secure gratis. Egentlig ville jeg nok hatt Norton på begge.

Kan du ikke bruke samme lisens på begge maskinene?

Lenke til kommentar

Har prøvd men fikk det ikke til. Mulig jeg er en idiot da :lol:

Men uansett er det jo ikke krise, så lenge en er "beskyttet"!

Bare lurte... Litt rart at en må kjøpe 2 versjoner vist en har 2 pc'er hjemme. Veldig mange har jo både stasjonær og bærbar.

Lenke til kommentar

JA, kjøp NIS så har du det beste!

Ja mange har både pc og bærbar men man må egentlig ha en lisens for hver av pc`ene et program installeres på selv om samme person bruker de( $39h i lov om opphavsrett). Kall det idiotisk men sånn er det bare... Men så vidt jeg vet er det ikke lagt inn noe sperre på dette på NAV.

Lenke til kommentar

Har prøvd men fikk det ikke til. Mulig jeg er en idiot da :lol:

Men uansett er det jo ikke krise, så lenge en er "beskyttet"!

Bare lurte... Litt rart at en må kjøpe 2 versjoner vist en har 2 pc'er hjemme. Veldig mange har jo både stasjonær og bærbar.

Slik er det jo med nesten alle programmer... En lisens, en pc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...