Gå til innhold

SO3 - (Langtidschat)

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke gjøre som når SO2 ble opprettet? Da gikk man fra versjon 1 til versjon 2. SO2 ble over 600 sider, om jeg ikke husker feil. Hedre trådens minne ved å fortsette i SO3.

Og det sier jeg som mener at SO-trådene aldri skulle vært startet! Jeg synes ikke chatting har noe på forumet å gjøre, da man kan opprette IRC-kanaler. Hva med å opprette #SO på f.eks. undernet?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke gjøre som når SO2 ble opprettet? Da gikk man fra versjon 1 til versjon 2. SO2 ble over 600 sider, om jeg ikke husker feil. Hedre trådens minne ved å fortsette i SO3.

Og det sier jeg som mener at SO-trådene aldri skulle vært startet! Jeg synes ikke chatting har noe på forumet å gjøre, da man kan opprette IRC-kanaler. Hva med å opprette #SO på f.eks. undernet?

Men uansett så er den en merkelig kilde for alt mulig som har skjedd diverse forum opp igjennom tida, så det at den bare slettes blir for teit. Hvis den "nyeste" faktisk er borte, så la heller siste backup av den legges opp igjen, stenges, og så få igang so3. Dette har ingen verdens ting med postcount å gjøre fra min side, jeg syns so2 representerer ett eller annet gjensidig ett eller annet.. (Vanskeligheter for å utrykke oss, har vi?)

Dessuten holder so tråden(e) mye av spam'en unna forumet.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke chatting har noe på forumet å gjøre, da man kan opprette IRC-kanaler. Hva med å opprette #SO på f.eks. undernet?

Tja, godt forslag, men det blir jo ikke helt det samme som her på forumet da :)

Det blir ikke noen særlig oversiktlig logg/dagbok da akkurat.. Blir rett og slett ikke i nærheten av det samme..!

Lenke til kommentar

Nei, ærlig talt... I SO2 var det liksom bare å slå opp på side 384 (mener å huske det var 384) for å finne en eller annen som jeg i farta ikke husker navnet på sin tusen-tale, eller kikke på sidene 497-499 for å finne tidlig-SO-tendenser (ikke at det var noe positivt)...

I en eventuell irc-logg (hvor man da må ha vært på hele fordømte tida i...ja...si sju måneder - I STREKK for å ha med seg alt) vil man aldri få full oversikt, og halvparten vil være stjerner og punktum og tall i form av klokkeslett...

Dessuten kan INGEN komme og si at man får uttrykt følelser på irc i samme grad som på et forum, langt mindre skrive laaaange meningsfulle (vel, sett i sammenhengen, så klart) innlegg som man kan sitte i mange minutter - ja, noen ganger flere KVARTER før noen svarte... The excitement!

Men på irc ville det vel sett omtrent slik ut:

[JayHeM]Jeg er så glad i dag, jeg har hatt besøk av verdens greieste jente, jeg har spilt fotball, jeg har nettopp vært vitne til at SO2 har stått opp fra grava på forumet OG jeg har toast med fersk loff, ny ost og deilig skinke i!

[CobraM]Å...

[bjaa]gøy for deg... jippi for SO2, forresten! har fortsatt post nummer 10000

[Wabby]fint for deg, da..

[Ecthelion]jeg kjeder meg...

[sosohal]CS er gøy

...

Uten timestamps, som som nevnt ville tatt opp masse plass... Asså, det likner ikke engang! Blir bare teit! Nei, forum-dagbok er mye bedre!

Men en liten anmodning til initiativtager: Kall tråden noe annet, "SO2 og en halv - mens vi venter på SO2s tilbakevendelse", eller noe... Vil ikke bare akseptere at SO2 er borte for godt, lever stadig i håpet!

Lenke til kommentar

Det blir liksom ikke det samme som å chatte på irc. Faktisk er det mange lange og gode innlegg her i blandt, ikke ren spam, men heller off topic ;)

Min mening

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...