flodhest Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hm...håper ikke jeg blir flamet for dette, men det er vel ikke annet å gjøre enn å starte en ny SO siden SO2 tok kvelden. Hvis SO2 på en eller annen måte skulle dukke opp, er det vel ikke værre en å slette denne tråden. Husk, spam = Ban! Happy chatting Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 er det ikke en house-rule at en moderator må lage denne tråden? men uansett, bra initiativ :smile: etter hva jeg har forstått så har SO2 mystisk blitt slettet og moderatorene holder på med å finne ut hva som har skjedd... kanskje ikke SO2 er død likevel Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Uskrevne regler? Det eksisterer vel ikke? Hey, vent.. Det er jo hundrevis av de her Vel, en midlertidig løsning er jo ikke å mislike, men burde heller hatt navnet so2 replacement eller.no (so3 blir for mye, la oss nå beholde vår kjære so2) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 hva med "den midlertidige so2-bækkøpp-tråden" Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 hva med "midlertidig so2-bækkøpp-thråden" Godt forslag Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 såg att "Off Topic - Test Poster" var blitt ryddet, kanskje de tok SO2 i samme slengen? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 såg att "Off Topic - Test Poster" var blitt ryddet, kanskje de tok SO2 i samme slengen? Uten vilje? Da er du bra føkked Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 eller det kansje bare var en feil sånn som folka på bruket sier?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er det bare so2 som er forsvunnet da. tror det er bare so2 så det er MEGET rart det hele. Nesten litt for rart for at det skal være en Ulykke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Lurer på hva som er skjedd jeg...kanskje det har vært en hacker ute å lusket? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sorry flodhest. Hartge må starte tråden. Men men, dette var kjipt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg pusket her i natt, sånn i fire fem tiden. Skulle bare en liten tur innom SO2, men letet lenge og vel uten hell. Nuvel, det har skjedd før at tråder har blitt litt borte, men man finner de i profilen sin. Så jeg dit, borte der og. Etterforskning måtte starte umiddelbart! Eneste person online da som jeg kjente var Term. Så jeg måtte spørre han om jeg bare var trøtt eller om SO2 faktisk var borte. Hvorfor det er borte kan man jo lure på.. Kanskje automatisk diskopprydding var aktivert, og den tømmer søppelkurven Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Forresten, det kan tenkes at jeg var den siste som så SO2 i live tidligere i natt :o Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Sorry flodhest. Hartge må starte tråden. Men men, dette var kjipt. Huh? MÅ han det? Var vel ikke han som startet So1 vel? Blir vel litt teit nå som vi allerede har startet den at han skal starte den på nytt Jaja, er vel ikke annet å gjøre enn å bøye seg for reglene... EDIT: Forresten, det kan tenkes at jeg var den siste som så SO2 i live tidligere i natt Med andre ord, DU fikk siste ordet Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg tviler veldig sterkt på at det var riaa som gjorde det. Mest sansynlig har det skjedd en krasj. Tipper phpBB ble overbelastet ingen forume med phpBB har en post med nesten 700 inlegg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Faan! Ikke nok med at jeg vokner og So2 er borte, men når jeg skulle på jobb så var faan skoene mine borte i gangen og! I helvete og de narkisnaboene kan brenne! Døra var låst frem til 0800. og mellom 0800 og 1500 men jeg har vært oppe å sovet så har noen vært i gangen å rappet skoa mine. Så kom jeg på jobb så hadde adgangskortet mitt gått ut ( de funker kun 1 år av gangen ). Hva faan er det neste nå !? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dama de står i med broren din når du kommer hjem fra arbeid. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dama de står i med broren din når du kommer hjem fra arbeid. Har ingen bror, og ingen dame fortiden.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Med andre ord, DU fikk siste ordet Nja, tror ikke det. Humkommelsen virker ikke så langt tilbake i tid Men jeg fikk jo innlegg 1.000.000, så hvorfor ikke siste ordet også? *konspirasjonsmodus* BTW, jeg har en teori her... Kan det tenkes at noen har slettet SO2 litt mer med vilje, en det som innrømmes? Vi skal jo straks over på et nytt forum, og postene måtte vel flyttes over. Ligger jo "mange dagers" ekstra arbeid i bare SO2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg