Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste som ikke vil ha sex

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i rundt 3 måneder og har det veldig fint sammen. Vi koser og gjør egentlig alt et nyforelsket par burde, men vi har ikke sex. Vi har selvfølgelig snakket om det og jeg føler ihvertfall jeg kan være veldig åpen om det. Begge har hatt sex før og det er egentlig det som får meg litt til å stusse. Hun sier at hun liker meg veldig godt og har egentlig ikke konkretisert akkurat hva det er, selv om jeg prøver å få det ut av hun. Hun har nevnt noe om at hun ikke har hatt så god erfaring fra tidligere og jeg regner dette som den største faktoren, selv om det må nesten være mer.

Jeg er virkelig ikke typen til å bare ha sex fordi, selv om det er en flott ting i seg selv. Jeg kunne ventet lenge på denne jenta, men for meg er sex noe mye mer enn bare utløp for seksuelle lyster. Det handler om tillit og trygghet, og det er jo et likejevnt privilegie, ikke en "gave" hun gir meg (noe jeg kanskje mistenker hun ser på det slik). Jeg har aldri overskredet når hun har sagt stopp o.l. og så klart jeg respekterer henne.

-og det er vel derfor jeg føler meg så utilstrekkelig og hjelpesløs i denne situasjonen, fordi jeg ikke tror hun føler seg helt trygg med meg, til tross for at det er jo akkurat det hun sier.

Jeg er 19, hun 18

Anonymous poster hash: cc454...74b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • Opprett ny...