Gå til innhold

Slakt av 9600XT PÅ hardwareanalysis.com

MrLuni

Anbefalte innlegg

ifølge www.hardwareanalysis.com så er det ikke vits i å kjøpe 96kXT...

Eg skulle til å bestille den men ble skremt av dette. Så eg skal heller koste på 700 xtra og kjøpe 9800np. Det stod åxå at viss eg skulle HL2 og Doom3 så skrev di dette:

If you’re in the market for a decent DirectX 9.0 videocard that will run upcoming games such as HalfLife2 at playable framerates the Radeon 9600 XT isn’t going to give you much headroom. Investing in a Radeon 9800 Pro, or even a 9700 Pro is a much wiser choice, although the 9800m Pro is priced significantly higher, the Radeon 9700 Pro can be had for around $250.

Noen råd om ka eg skal gjere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes du skal kjøpe deg Radeon 9800np og modde det til 9800pro,mye for pengene sier jeg.Ikke verdt å kjøpe Radeon 9600XT fra Asus til nesten 2100,når 9800np ligger 7-800kr høyere :wink: Det er min mening ivertfall.

Du får Hightech's 9800np til 2414,- nå. Hva tror dere om den? Er det kun noen spesielle kort som kan moddes til pro?

Lenke til kommentar
Man får jo Radeon 9800PRO til 2816 på www.komplett.no nå.

Diverse tråder om kortet du refererer til tyder på at det her er snakk om et non-pro kort som er klokket til pro... aldri blitt helt avklart...

Vil nok ikke basere mitt valg utifra EN negativ test... flere tester som omtaler kortet VELDIG bra... PSData selger kortet for kr 1.581,-, og det er ganske mye opp til nærmeste 9800np da...

Lenke til kommentar
kossn kort er det som har det da?

Eg må kjøpe på komplett :-? for at eg skal sende inn mitt skjermkort (sjekk nedenfor) til rep å få tilbake (kankje) 9800np

forman skrev:

Alle hercules kort jeg har hørt om har kommet med Samsung ram ihvertfall. Jeg kan ikke si det samme om Sapphire og C3D  

følg gjerne med på denne tråden som omhandler flashing av 9800np til pro.

Lenke til kommentar
Man får jo Radeon 9800PRO til 2816 på www.komplett.no nå.

Diverse tråder om kortet du refererer til tyder på at det her er snakk om et non-pro kort som er klokket til pro... aldri blitt helt avklart...

Vil nok ikke basere mitt valg utifra EN negativ test... flere tester som omtaler kortet VELDIG bra... PSData selger kortet for kr 1.581,-, og det er ganske mye opp til nærmeste 9800np da...

Mitt powercolor kort er et pro, klokker bra gjør det også, 6385 3dmark.. Bestilte det fra komplett for 2995,- Ble levert med samsung 2,8ns minne.. Har dog hatt litt problemer med blåskjerm i enkelte spill, men fikk fixet dette med å gå tilbake til de nest nyeste driverne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...