bjalle Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 bestilte tiscali med gratis modem og 329 pr måned, fikk tilsendt passord etc. men siden har jeg ikke hørt fra dem(5-6 uker) har noen her fått svar og bruker det i dag. Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 bestilte tiscali med gratis modem og 329 pr måned, fikk tilsendt passord etc.men siden har jeg ikke hørt fra dem(5-6 uker) har noen her fått svar og bruker det i dag. At folk gidder å ha noe med tiscali å gjøre fatter jeg ikke ass nei, den søppel ISPen der ønsker jeg ikke noe annet enn konkurs! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har ikke spesielt gode erfaringer fra Tiscali :x Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg bruker Tiscali og er storfornøyd. Hadde riktignok en episode i vinter der hastigheten var grusom, men det ble ordnet og har funket som fy siden. Ser det er mange som hater Tiscali her på forumet, men her har du i hvert fall ett stykk fornøyd tiscali-kunde :smile: Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kan heller ikke skjønne meg på folk som går til tiscali når det er så mange andre seriøse aktører på markedet... Lenke til kommentar
60C Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er storfornøyd med tiscali. Har 704/128 adsl. Modemet slutta og funke etter et strømbrudd, en tlf og nytt modem var på vei, uten problemer. Noe lang tid på kundestøtte, men det er det også hos telenor og tele2, som jeg har brukt tidligere. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noe lang tid på kundestøtte, men det er det også hos telenor og tele2, som jeg har brukt tidligere. Har gått over til Tele2 nå og når jeg har ringt kundeservice så har de bestandig tatt tlf før 5 min har gått..På tiscali så var det ikke uvanlig og måtte vente en hel time noe som jeg har forstått skjer enda... Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kanskje litt utenfor subjectet her men. Det modemet som Tiscali levere med, innheolde det en ruter så alt en trenger for å få flere maskiner på nett er en switch, eller må en til med en egen ruter for å få dette til som på et telenor abo. Lenke til kommentar
60C Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Du må skaffe deg en egen router. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tiscali er vel europas største ISP, og oppfører seg svært arrogant. Etter den behandlingen jeg fikk der, og som jeg har sett andre har fått anbefaler jeg alle å holde seg LANGT unna de folkene. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Du må skaffe deg en egen router.Det stemmer ikke. Tiscali deler ut minimum 3 offisielle IP'er, så det er ikke noe problem å komme seg på nett med flere maskiner (uten router). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå