BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hallo. Jeg lurer på hvordan man sletter msn på ipad. Akkurat nå er det et irriterende ikon nederst i venstre hjørne, og det er umulig å få vekk i programmer og settings. Kan ingenting om pads, og paden tilhører mine besteforeldre. Trenger en pedantisk og trinnvis forklaring. Umulig å finne instruksjoner på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Trykk og hold på ikonet. Når det begyner å riste, trykker du på x-en som dukker opp på ikonet, og svarer bekreftende i dialogboksen som popper opp. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Tusen takk. Fikk fjernet det irritende ikonet. Men hvordan sletter jeg programmer i seg selv? Om jeg trykker på ikonet av feks snapchat eller et spill, begynner det å riste, og jeg får valg om å putte det i papirkurv. Men dette fjerner kun ikonet fra menyen. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Får man egentlig MSN til iPad? Det du beskriver høres egenlig ikke ut som en iPad da det ikke er noen papirkurv, samt at man på måten beskrevet faktisk sletter selve programmet. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Ser at det står samsung på denne dingsen. Det betyr kanskje at det ikke er en ipad likevel. 1 Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Der fant jeg det ut. Man måtte trykke på en knapp med app menyen opp. Takker for hjelpen. Som sagt, den tilhører besteforeldrene mine. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jepp, den feilen er lett å gjøre, og det er det produsenter som Samsung satser på. De lager produktene sine mest mulig like markedslederne så det er lett å ta feil. Kjekt at det løste seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå