asad Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lurer på hvorfor en 1,25 liters flaske pils heter "fourty" i usa.. jeg pleier å si det selv..men jeg vet ikke hvorfor det heter det det heter Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 kanskje fordi den kosta 40cent før? det er jo prisen 12øres har fått navnet sitt fra :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 kanskje fordi den kosta 40cent før? det er jo prisen 12øres har fått navnet sitt fra :wink: er det derfor? elle kødder du? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg vet ikke jeg, men antar det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 samme som med en liten pose med ... mary-jane .. heter Dime-bag men koster langt fra en "Dime" .. den koster faktisk 10dollar... Dont ask Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Krone-is. Før var det is til en krone. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Litt Off topic, Men Pultost ?? :o Hvem har kommet på ideen å kalle en ost for PultOst ?? Var på kiwi for litt siden og så hu jenta som jobba der... Gikk rundt å bærte på flere brett med PultOst... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Litt Off topic,Men Pultost ?? :o Hvem har kommet på ideen å kalle en ost for PultOst ?? Var på kiwi for litt siden og så hu jenta som jobba der... Gikk rundt å bærte på flere brett med PultOst... er det sånn med hull i? PULTost? (barnsli humor, vett det) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Litt Off topic,Men Pultost ?? :o Hvem har kommet på ideen å kalle en ost for PultOst ?? Var på kiwi for litt siden og så hu jenta som jobba der... Gikk rundt å bærte på flere brett med PultOst... hva tror du? [bilforumet.net sin ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har du ikke hørt om pultost før? Ser ut som forderva grøt med no slags frø i spørr du meg. Skal du kjøpe pultost må du alltid huske å spørre betjeningen i butikken om den er "nypult" slår alltid veldig bra an... Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Ok, så det heter "40" fordi det kosta førti cent før i tiden altså...jaha. da vet jeg det Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hehe bare trekk fra 10 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har du ikke hørt om pultost før? Ser ut som forderva grøt med no slags frø i spørr du meg. Skal du kjøpe pultost må du alltid huske å spørre betjeningen i butikken om den er "nypult" slår alltid veldig bra an... LOL! sitter å flirer meg i hjel! thihi Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vil du ha et seriøst svar: Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har du ikke hørt om pultost før? Ser ut som forderva grøt med no slags frø i spørr du meg. Skal du kjøpe pultost må du alltid huske å spørre betjeningen i butikken om den er "nypult" slår alltid veldig bra an... LOL! sitter å flirer meg i hjel! thihi vanskeli å holde seg ja... mange utsagn som kvailifiserer til gullkorn av beste klasse her Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Vil du ha et seriøst svar: hvor mye er en Ounce? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå