Skrapy Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hei! Jeg har en stasjonær gaming pc, som kjører Windows 8.1. Men jeg har lyst til å kjøre IOS (Apple os) i noe som kalles for et skall.. For jeg har tenkt å programmere en app og har lyst til å bruke XCode. Det fins desverre ikke til Windows så lurte på om noen har idé til hvordan jeg kan kjøre Apple IOS.. Og om det eventuelt går an å få den tilbake til Windows igjen På forhånd takk! Endret 15. juni 2014 av Skrapy Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hvilken prosessor sitter i datamaskinen dette skal gjøres på? Hvor mye minne har den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Er det ikke emulatorer som kan kjøre ios på pc som virtuell maskin? Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Du må vel ha OS X (ikke iOS) for å kjøre Xcode. Hvis du ønsker å kjøre OS X på en ikke-ApplePC kalles dette gjerne en "Hackintosh". Gir deg masse info hvis du søker etter det. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det heter vel ikke "Hacintosh" når man kjører OsX i virtuell maskin. Lenke til kommentar
Skrapy Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Hvilken prosessor sitter i datamaskinen dette skal gjøres på? Hvor mye minne har den? Prosessor: AMD FX-4100 Quad Core Processor Minne: Installert minne er 8 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå