[Protus] Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Si meg, når i f..en ble det planlagt å implementere PCI express i Opteron ? Har ikke lest noe som helst om det, og jeg leser nyheter på hw.no hver dag. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 "]Si meg, når i f..en ble det planlagt å implementere PCI express i Opteron ? Har ikke lest noe som helst om det, og jeg leser nyheter på hw.no hver dag. PCI Express blir ikke implementert i Opteron, men Opteron har Hyper Transport-kanaler som kommer til å bli brukt til dette. Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ok. Da må hk-produsentene i så fall koble en PCI express-bridge til denne HT-kanalen. Si meg, hvor hentet du denne infoen ? Bare lurte altså. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 "]Ok. Da må hk-produsentene i så fall koble en PCI express-bridge til denne HT-kanalen. Si meg, hvor hentet du denne infoen ? Bare lurte altså. Hvor jeg hentet den infoen? Om HT-kanalene? Det finnes over alt på nettet og info fra AMD. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dessverre var det ikke mye glede vi fikk av å gå over til DDR400 fremfor DDR333 fordi timingen på disse modulene var langt dårligere enn det som DDR333-modulene klarte. Resultatet var at vi tidvis opplevde et ytelsestap ved å bruke DDR400 fremfor DDR333. Hvilke modeller av Corsairs DDR333 og DDR400 brukte dere i testen og hvor mye bedre var timingen på DDR333-modulene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå