Gå til innhold

Problemer med SP1 til XP

Anbefalte innlegg

Har i lengere tid kjørt XP Pro engelsk med SP1 uten noen problemer.

Men så begynte moroa... kjørte adaware og spybot for å fjerne diverse ulumskheter. Etter det virket ikke søk i windows lengere...

Så da gjorde jeg det som antageligvis var den store bommerten... jeg installerte fra XP cd'en igjen og valgte oppdater og installerte på nytt med alle programmer og innstillinger beholdt. So far so good! Men så installerte jeg SP1 igjen og da virket ingen av de 2 musene jeg har installert (Logitech MOuseman Wheel og MX500). Etter mye mekking og banning, avinstallerte jeg SP1 og da virket de igjen. Samme skjer hver gang jeg legger in SP1, da virker de ikke.

Hva kan gjøres for å fikse dette? Har liten lyst på og formattere og installere alt igjen (men hvis det er eneste mulighet så må jeg vel...).

Kan feilen være at jeg ikke avinstallerte den gamle SP1, eller ble den automatisk slettet når XP la seg inn igjen?

Alt annet virker som det skal, kun at musene faller ut, og XP finner de ikke uansett hvilken USB port jeg setter de på eller om jeg prøver å installere de manuelt. Synes det er rart at de virker på vanlig XP installasjon men faller ut når SP1 blir installert. Aldri hatt noen sånne problemer før.

Håper noen har noen gode tips jeg kan prøve før jeg formatterer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...