RambaZamba Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Takk, Ja, de fleste bilder er tatt med mitt nytt 9-18mm vidvinkelzoom. Kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Takk, Ja, de fleste bilder er tatt med mitt nytt 9-18mm vidvinkelzoom. Kjempe fornøyd. Ja, se der ja - skjønte det var noe nytt. Den passet deg godt. Kanskje jeg skulle ha valgt 7-14 jeg også da, i stedet for 12-35 som jeg tar. (Henter ny-utstyr i morgen GX7 og objektiver) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 rambazamba - mange fine motiver fra turen. likte best nr 1 med solstrålene og bakgrunnen ut av hulen, fint landskap og komposisjon på 10 og 12. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ja, fine bilder RambaZamba! Liker veldig godt nr 1, 5, 8, 9 og det siste. Kröllx, fint at turen ble vellykket! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Snart en uke har gått ogg det er godt å se tråden igjen - og litt sol og varme! Mange fine bilder, men særlig: Helenas nr. 3 (fint mønster og bra kontrast), 10 og 13 Nelsons nr. 4 og 7 (begge med fine trær!). Eivinds nr. 2 (bra du fikk med trærne med det fine lyset gjennom løvet) og 5 (flott vinkling) Trig8s 2 (fin vanndetalj) og 12 (god komposisjon og fint vannslør). krøllxs nr. 3(lekkert og halvabstrakt) og 8 (morsomt). RambaZambas bilder var særlig fine, enig med tidligere post! Særlig 5 (beskrivende) og 9 (flott!). Håper vi kan få til en tur eller et treff til i sommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå