Jalla Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kom over en telefon kalt T618 da jeg surfa for å finne tilbehør for T610 Er dette samme telefon med ulik programvare? "i" versjonen av T610 eller en typo fra SE's side? Med det samme jeg maser her inne; Hva er den nyeste firmwaren til SE T610, og hvor kan jeg laste ned denne? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Den nyeste firmwaren til SE T610 heter R3C002, det fikk jeg opplyst av SE Norge. Du må til et såkallt servicebutikk for å få oppgradert telefonen din. Ikke alle forhandlere kan gjøre det. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 T618 er vel et annet lands versjon av vår T610. I USA tror jeg den heter T616. Der har de jo f.eks en "messenger" innebygd. Altså samme telefonen, men med annen programvare ja. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Med eit lite klikk på local productinformation så fann eg ut at dette er den kinesiske modellen av T610, Sansynlegvis er det tegnsettene som er det som gjer den anderledes enn 610 og 616. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå