covah Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nå blir jeg nyskjerrig, hva får deg til å mene at Telenor er korrupt? Greit nok det er stort firma, dekker alle tenkelige tele og ISP-tjenester og har generelt sett latterlige prisstrukturer enten det er ADSL eller mobilabo's, men utenom det? Ett ord: Teletopia Ta et lite søk, så ser du hvilke "metoder" Telenor bruker. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Joda, du har et poeng ang Teletopia saken. Er ikke spesielt begeistra for Telenor, ingen må tro det ass..men er litt lei den evige harvinga over Telenor, er jo så folk skammer seg over å jobbe i selskapet, og det uten at de har noe skyld i den til tider rimelig monopolistiske markedspolitikken til o store telehor. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Har hatt Tele2 tre mnd`er nå elns (orka ikke Telenor søren mer..), og det har vært helvettes ustabilt fra dag 1. Bor i Gjerdrum, 3 mil nord for Oslo. Andre som har samme problemet? Det som skjer er at nettet går ned par sekunder, for så å fyke opp igjen omtrent med en gang. Andre ganger er det nede ett par minutter og @ på ADSL modem forsvinner, dette skjer også alt for ofte. Erfaringer? Hva gjør at Telenor ADSL er så sinnsvakt at du heller sliter med linjer som ikke funker? Det grenser jo til selvpining å gå så langt for å demostrere sin avsky mot en isp du ikke liker. Er det verdt det bare for å spare en 50 lapp i måneden? uhm, hadde jeg vist tele2 skulle være så skit hadde jeg nok valgt en annen leverandør? bluecom, kvalito elns. så skal det også sies at tele2 tilbyr 1024/256 til meget god pris. Raskere enn telenor. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Det som skjer er at nettet går ned par sekunder, for så å fyke opp igjen omtrent med en gang. Andre ganger er det nede ett par minutter og @ på ADSL modem forsvinner, dette skjer også alt for ofte. Erfaringer? Du mister sync med sentralen når @ forsvinner, ring support og forlang at de ber Telenor Networks sette linja di under overvåkning for noen dager. Da vil det skje ting ganske kjapt hvis det viser seg at du har bortfall av sync, her var det problemer med Nokia-utstyret i sentralen som skapte slike problemer men det kan være modem eller linjeproblemer. De har nå såkalt overvåket linjen min 2 ganger hos Telenor. Ingen tilbakemelding, ingen forbedring. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 De har nå såkalt overvåket linjen min 2 ganger hos Telenor. Ingen tilbakemelding, ingen forbedring. Over hvor lang tid? Og denne overvåkningen jeg snakker om tar bare bortfall av sync. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 De har nå såkalt overvåket linjen min 2 ganger hos Telenor. Ingen tilbakemelding, ingen forbedring. Over hvor lang tid? Og denne overvåkningen jeg snakker om tar bare bortfall av sync. Hvor lenge vet jeg ikke. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvor lenge vet jeg ikke. Den bør nok gå over endel dager, har du ikke snakket med dem? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvor lenge vet jeg ikke. Den bør nok gå over endel dager, har du ikke snakket med dem? Har da ikke spurt om hvor lenge dem holder på, vet ikke hvor lenge de skal holde på. Eneste jeg bryr meg om er at de fikser den ¤"!%!#%!# linja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå