tmelbye Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har satt opp w2k på en maskin for flere brukere. Mine dokumenter er plassert på D:"brukernavn"mine dokumenter Profilbane er definert til D:%username% (brukere/avansert) Når jeg sjekker på d:brukernavnet finner jeg "Mine Dokumenter" samt andre systemmapper. Allikevel definerer alle programmene på maskinen C:documents and settings"brukernavn" som bane for alle filer og konfigurasjoner. Hvordan endrer jeg dette slik at alle profiler blir lagret samlet på D: ??? Grunnen til at jeg vil ha informasjonen lagret på D: har med sikkerhet i forhold til systemkrasj og diskfeil... Hjelp mottas med stor takk... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Med XP er dette enkelt, bare å flytte folderen. Tror du kan bruke TweakUI med Win2000. http://www.sysopt.com/forum/printthread.ph...threadid=119203 Lenke til kommentar
tmelbye Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Har tittet litt på tweakui og ser hvilke muligheter som finnes der. Problemet er å gjøre dette for alle brukere på maskinen i en og samme operasjon. Det må da finnes et sted hvor jeg kan endre C:documents and settingsbrukernavn til D:brukernavn slik at endringen gjelder for alle. Det er jo selve brukerprofilene som jeg ønsker å flytte og windows har jo klart det (sånn noenlunde...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå