ErlingDCSP72 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har nettopp kjøpt Sony DSC-P72, med ekstra MS 128 Mb. Prøvde å filme i høyeste kvalitet (640x480). Kobla i TV'en og spilte av. Kjempetøft !! Fin bildekvalitet også. Og plenty batterikapasitet og nesten 6 minutter video med lyd i 640x480 ( med 128 Mb MS) Kjøpte Sandisk Memorystick på Elkjøp, kosta 495,- Sony original koster det dobbelte. Sandisken funker helt fint. Tok noen bilder inne i dårlig opplyst stue, uten blitz, ble "søkkimponert". Kjempebra kvalitet! Men bedre kvalitet på "Program" innstilling enn Auto. Skulle gjerne hatt noen tips til innefoto med og uten blitz dersom noen har prøvd ut dette kameraet mer enn meg. Virker som blitzen blir litt kraftig på Auto? Takknemlig for tips. Er så langt (etter to dager) svært imponert over kameraet mitt. Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kjøpte et likedan kamera for 3uker siden. Kjempefornøyd! Blitt mye bra partybilder... En smart ting er forresten AF-lampa (eller no sånn) som lyser så kraftig at du kan "sikte" med den. Slipper man å bruke verken LCDskjermen eller søkern. Er dessuten ikke så klumpete, så det er ikke no problem å putte det i lomma... Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Får mitt Sony P72 på torsdag. Gleder meg! Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har også vurdert å kjøpe dette kameraet.. eller egentli ikke dette.. men den nye modellen DSC-P8, Hvordan liker folkene dette kameraet? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
buggen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Synes jammen at de skulle prøve å få kameraet på julekalenderen jeg. Det er et kamera jeg kommer til å kjøpe da, iallefall! Håper dere leser dette folkens! Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ser kult ut det Skal prøve å få lånt det av en venn av stefaren min... Så da kan jeg jo prøve det.. Var hos mormor istad. Hun har Nikon coolpix 3700.. Er bra det å Iallfall det jeg har prøvd på det Endret 13. desember 2003 av Christer1 Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Heisan! Har et Sony DCS-P10 og er kjempefornøyd Hadde tenkt å kjøpe Coolpix3700, men fant Sony kameraet (heldigvis) hos Lefdal! Fant ingen tester her, men magefølelsen var bra. 5 MP til 4500,- (??) Kjøpte også 128 RAM og har over 5 min med video. Ikke like bra som mitt digi_video_kamera men det gir en artig effekt! Er også med lyd (mono) Blitsen er utrolig kraftig. Bildene er sylskarpe, og kamera er så enkelt at t.o.m kjerringa kan bruke det Det eneste er batterikapasiteten...kunne ha vært bedre og i esken fulgte det med ett billedprogg fra Sony som er sinnsykt dårlig...eneste positive er at når du plugger inn kameraet i USB`en så laster den inn bildene automatisk. Adobe eller ACD er å foretrekke. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Enig. Batterikapasiteten er elendig. Sluker batteri... Men jeg får ikke skarpe bilder :/ Hva gjør jeg galt. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Heisan! Er litt usikker på hvorfor...men hvis alt står på "auto" eller det grønne kameraikonet på skiva...da kan det være optikkproblemer (?) Hvis det er et vedvarende problem da ville jeg har returnert kameraet ! Må innrømme at jeg er litt redd for linsa som går ut og inn hver gang jeg skrur på kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå