pooka2 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva er forskjellen mellom Canon MVX150i og canon MVX100i egentlig? Jeg stusser litt på JVC GR-DV500 også, hvordan er den sammenlignet med de to andre? Hvilket kamera mener dere er BEST!!! Lenke til kommentar
isen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 I nyheten om disse to kameraene stod det at forskjellen er at MVX150i har 3,5"skjerm mot 2,5" på MVX100i. MVX150i har også innebygd nattlys. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Med et så lite beskrivende emnefelt er det neppe mange av de som kunne ha svart deg på dette som gidder å lese posten din. MLW Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Men hva med JVC GR-DV500 kameraet? Hvordan er den i forhold til de to Canon kameraene? Jeg har ikke så stor kunnskap mellom forskjellige videokameraer, men prøver lære meg noe før jeg kjøper meg et... Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Greia er at jeg lager en del kortfilmer og sånt og kunne tenke meg noe mer enn bare et hjemmebrukskamera. Jeg har også lest lengre ned på emne-listen at Sony TRV33 skal være et bra kamera. Kan TRV33 overgå de jeg har nevnt tidligere, canon og JVC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå