Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Regning Fra Kvalito


Anbefalte innlegg

Fikk regning fra Kvalito idag. Fikk sjokk! nesten 1900 kroner ville de suge meg for... Ringte dem og fikk dem til å sende meg en spesifisert faktura på mail. Der hadde de jammen tatt betalt for alle samtalene til 22414224 som er node nr. deres til internett. Betaler jo 550,- i mnd. for fri oppringtlinje (betaler kun startavgift). Joda nesten hele regningen består av oppringt til dette nr. Ringer omtrent ikke vanlig med telefonen!

 

Ringte opp igjen men da fikk jeg vita at de hadde tatt lunsj! Skal ringe opp igjen om 1 time. Antar at det ordner seg men jeg synes det er skremende når slike "feil" blir gjort.. Ikke første gangen jeg opplever kluss med regning etter at jeg gikk over til kvalito/tele2000 i august. Nei skal det være slik så orker jeg ikke være kunde oss dem mer. Slitsomt å vite at du må sjekke/loggføre alt for du ikke skal bli "lurt"! Hadde jeg vært rik å stressa i hode så hadde jeg kanskje bare betalt og glemt det bort!.. :shrug::shrug::grumpy:

 

NEI slike feil SKAL ikke skje etter min mening..

 

Noen andre som sliter med feil faktura fra Kvalito?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk på nesten 2500kr jeg

Ringte kundesupport, snakka med en eller anna kai / kaj fyr, så han tasta mye på maskina så. Så sa han jeg skulle bli kontakta igjen etter hvert!

 

Jeg har også fast oppkobling til isdn , enkel linje.

 

Og kødder kvalito like jævligt som det tiscali gjorde, da klikker jeg totalt ass! :evil:

Lenke til kommentar

Hva kan jeg si? Har selv gjort butikk med Kvalito siden de startet, og mitt inntrykk er null styring og null penger. Vi måtte true seriøst for å få dem til å betale regningene sine.

 

Mitt råd til dere som er kunder hos dem; aldri glem og sjekk regningen før du betaler, og betal aldri noe som helst på forskudd.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Fikk snakket med dem på telefon og de lovet å ordne opp i det. Så jeg tror det har løst seg nå. Men det er kritikverdigt synes jeg.

 

Kommer til å dobble sjekke fremover ja! Og den dagen jeg skal ha ADSL el. så er det mulig at jeg dropper Kvalito på grunn av problemer som dette. Ellers så må jeg jo si at de har vært veldig lett å få tak i på tlf. kjappe svar på email. Det skal Kvalito ha! Men somel med penger å regniger er jo noe man bare ikke skal gjør for ofte.

 

Minner meg om hva en arbeidskolega sa; Man kødder _ALDRI_ med lønna til folk! - Blir på mange måter noe av det samme her. Samme hvor hygglige og hvor god service de yter så kødder man bare ikke med pengene til folk. De fleste av oss sliter ræva av oss for å tjene til livet opphold og gleder. :roll: Staten tar nok i skatt etc. Så at vi skal kaste pengene bort på vas & tull!! :grumpy:

 

Neste gang jeg opplever kødd så er det 'finale over og ut med kvalito for min del....

Lenke til kommentar

Trodde jeg skulle eksplodere da jeg fikk regningen fra Kvalito i dag, sliter enda med regningen fra Tiscali så lurte på om det skulle bli enda mer trøbbel nå.

Ringte support, som forresten som alltid svarer etter et par ring :) , og saken var ute av verden. Det var en feil på deres side som gjorde at internett ble med på regninga.

 

Jeg har så langt bare positiv erfaring med Kvalito, spesielt når det gjelder support.

Feil er noe som kan skje med alle, så lenge de klarer å ordne opp i dem og de ikke gjentar seg er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Var i kontakt med KS i dag. Ikke noe problem, svar etter 2 ring, ble videre ført til en meget hyggelig dame som hadde peiling på fakturaer og slikt.

 

Problemet ble fixa på under 1 minutt og ny faktura med rette beløpet er på vei :)

 

Må bare si at kvalito er flinke til å rette opp sine feil :D:D

 

" noe som tiscali ikke greier " :grumpy:

Lenke til kommentar

Fikk litt sjokk jeg også da jeg fikk en regning på 3300,- har 128k isdn fastpris avtale 895,-(fakturert hver mnd).Ringte og forklarte at detta måtte være helt feil noe han i andre enden sa seg helt enig i.Han sa jeg skulle rive i stykker denne regninga og dem skulle sende en ny innen en ukes tid.

Ettersom Kvalito har hatt dette tullet med at servere har blitt stjålet osv så kan jeg godta denne glippen,men jeg er totalt avhengig av og få regning til avtalt tid og på rett grunnlag selvfølgelig.Orker jo ikke Tiscali syndromet om igjen.

Jeg tilgir Kvalito for denne glippen,men håper dette ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar

Adsl hadde ikke vært å forakte nei,men hva skal en stakkar gjøre da :(

Uansett synes jeg det virker som det er generelt mye surr med både den ene og den andre inett leverandøren jeg,om det er oppringt eller adsl generellt mye surr.Eneste leverandøren jeg ikke har hatt problemer med på fakturerings siden er Telenor,hadde 150 abbet dems føre jeg gikk over til kvalito.Det var så sikkert som banken, fikk bestandig regninga til tide og det var alldri noen feil på fakturan,men jeg har hørt andre klage igjen på Telenor når det gjelder fakturering på Adsl,så jeg vet ikke helt jeg.Telenor var i allefall eksemplariske med meg på fakturering.

Tiscali som jeg hadde føre Telenor igjen ja det vet vi jo alle hvordan var :(

Hadde Tele2 engang også,bare rot fra ende til annen, men det begynner og bli en stund siden,kan vel være at dem har blitt bedre.

Som jeg har sagt tidligere Internett aksess skal ikke være lett i detta landet :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...