pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Skjønner ikke helt greia med at så mange av dere gutter må kjøpe hjertesmykker til dama deres hele tiden? Når dere får ny dame får hun ett også liksom? Jeg har jo nå en eske med 4 slike smykker etter eksene mine, nå så jeg nettopp et bilde av nye dama til forrige eksen med et tilsvarende smykke som det jeg har fra ham... er det så jævla spesielt å få tildelt et hjertesmykke når det er noe alle både før og etter også får/har fått? hva med å finne på noe mer originalt? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Tror hun har et stort problem med at eksen har funne seg en ny en..! Uansett, hvilken gave ville du ha satt pris på da? Har selv kjøpt hjertesmykke til en kjæreste, og det tror jeg er den gaven jeg har brukt mest tid på (ung, dum og forelska), men har og kjøpt sydentur (tok meg 10 min på nettet)... 2 Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Gud så kreativt, Zash. Virkelig... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Gud så kreativt, Zash. Virkelig... Noe trenger ikke være kreativt for at det skal være en hyggelig gest. I så fall hadde ingen satt pris på å høre de spesielle tre ordene vi alle liker å høre... ("Jeg elsker bacon.") Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Altså, hvor spesielt er det å få et hjertesmykke av en dude når du bare er en i rekka som får det smykket? Både hun foran deg og hun etter deg fikk/får det samme, jævla spesielt... føl deg beæret. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Altså, hvor spesielt er det å få et hjertesmykke av en dude når du bare er en i rekka som får det smykket? Både hun foran deg og hun etter deg fikk/får det samme, jævla spesielt... føl deg beæret. Nå snakket vi ikke om deg. Vi snakket om Zash. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Alle vet at hjertesmykke -> blowjob 7 Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg overser useriøse kommentarer. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Altså, hvor spesielt er det å få et hjertesmykke av en dude når du bare er en i rekka som får det smykket? Både hun foran deg og hun etter deg fikk/får det samme, jævla spesielt... føl deg beæret. Er det noen forskjell på at du får kjærligheten hans da? Der er du jo også bare en i rekka, jævlig spesielt Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Prinsessa som er umulig å målbinde? Når menn handler smykker til en relativt ny kjæreste, er det vanskelig å vite hva hun liker. Spør man om hjelp hos gullsmeden er det ofte hjertesmykke som er "sikker vinner" ifølge de som jobber der. Forsøk å holde på samme fyr i mer enn et par måneder, så kanskje du får noen ordentlige smykker etterhvert. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg overser useriøse kommentarer. Kanskje ønske deg en sånn her. Kan lagre alle bilder av han Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hva er greia med alle disse trådene dinne ull? Lenke til kommentar
mund Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 han har sikkert vært på fylla i natt Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hva er greia med alle disse trådene dinne ull? Nettopp... les trådene Ullebingo har opprettet det siste døgnet. Tror bare hun trenger å få ut noe damp på grunn av en eks som har fått seg ny dame eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg tror hun har blitt dumpa nylig og eksen har funnet seg ei ny hot røy. Det er sånn pms lignende symptomer hvor gutter er bare dumme og femisten kvesser sine klør. Kanskje hun vil få lirt ut litt av en irritasjon over oss udugelig gutter her inne.. Men det hu trenger viker det som er et skikkelig knull Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hva er greia med alle disse trådene dinne ull? Nettopp... les trådene Ullebingo har opprettet det siste døgnet. Tror bare hun trenger å få ut noe damp på grunn av en eks som har fått seg ny dame eller noe sånt. Jeg har på følelsen ihvertfall at hun ikke kommer til å være noe spesielt aktiv mer innen morgendagen Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Det blir det samme med knulling, ja, det er ikke noe spesielt å få tildelt en kuk som både før og etter deg har dyppet seg i andre elver. Hvorfor ikke da vente med å ha sex til man vet at det er noe varig? 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det blir det samme med knulling, ja, det er ikke noe spesielt å få tildelt en kuk som både før og etter deg har dyppet seg i andre elver. Hvorfor ikke da vente med å ha sex til man vet at det er noe varig? Fordi man lever sannsynligvis bare en gang, og sex er gøy. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ny konto, endret navn og mange nye poster og registrert i går? Ivrig Er ikke alle som er motstander av å få hjertesmykker. Fire fra ekser hørtes litt voldsomt ut da. Selv liker jeg smykker og hadde ikke blitt sur for å få et. Forrige smykke jeg fikk var forøvrig Evenstar, noe som er hakket mer nerdete. Når man er forelsket og sammen med noen, så er man som regel innstilt på at det skal vare. Hvorfor ikke ha sex om begge vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå