JoseCuervo Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Det finnes menn som bruker sminke. Skuespillere men en vanlig mann som skal ut på byen sminker ikke seg, så lenge man ikke er transeksuell... Finnes vanlige menn som bruker det, kanske ikke alltid du ser det, men jo. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/mann/article576008.ece Som sagt så er det kjendiser som bruker sminker ikke mannen i gata, bruker man sminke er man ikke en mann... Se vekk fra bildene i artikkelen og les den. Endret 16. juni 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvordan kan direkte uattraktive mennesker få seg ligg? nei altså, jeg har en dritstygg bekjent som faktisk har forlovet seg, fikk høre det av en kompis for en stund siden. Snakker sjeldent med han som er stygg. Han er direkte stygg, både i trynet og kroppen. Du hadde ledd deg ihjel av han. Så spurte jeg kompisen, var forloveden hans like deilig som han da? Ja, forloveden hans var ikke akkurat FHM materiale hun heller. Svaret er enkelt: STØGGE folk blir sammen med STØGGE folk, pene folk blir sammen med pene folk. For min del, jeg er midt på treet. Ikke spesielt bredskuldret, ikke veldig muskuløs, men heller ikke feit og stygg. Så da får jeg finne meg en dame som er midt på treet, slik jeg har pleid. Funker det. Er detta så jævla vanskelig? Hvor gammel er du pille? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvordan kan direkte uattraktive mennesker få seg ligg? nei altså, jeg har en dritstygg bekjent som faktisk har forlovet seg, fikk høre det av en kompis for en stund siden. Snakker sjeldent med han som er stygg. Han er direkte stygg, både i trynet og kroppen. Du hadde ledd deg ihjel av han. Så spurte jeg kompisen, var forloveden hans like deilig som han da? Ja, forloveden hans var ikke akkurat FHM materiale hun heller. Svaret er enkelt: STØGGE folk blir sammen med STØGGE folk, pene folk blir sammen med pene folk. For min del, jeg er midt på treet. Ikke spesielt bredskuldret, ikke veldig muskuløs, men heller ikke feit og stygg. Så da får jeg finne meg en dame som er midt på treet, slik jeg har pleid. Funker det. Er detta så jævla vanskelig? Hvor gammel er du pille? Hun nevnte hun var 15 i en annen tråd tror jeg Se vekk fra bildene i artikkelen og les den. Det er bare en slik artikkel, betyr ingenting. Menn ser fine ut uten sminke så dem trenger ikke sminke. det er slik ansiktene våres er bygd, vi trenger faktisk ikke noe sminke, det er bare damer som gjør Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Angående sminkepraten deres.. så dere artikkelen på dagbladet om den nye typen til voe (bloggjenta). Gutten hadde lipgloss, mascara og whatnot.. så skikkelige skrullete ut. Han ene duden i god morgen norge hadde også helt samme look en gang.. Skal man først bruke sminke, så gjør det ordentlig! Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Siden vi er inne på temaet så er jeg ganske sikker på at Frøken Pille er 18 eller 19, siden det virker som om hun er i ferd med å flytte hjemmefra nå. Men det har ingenting med tema å gjøre. Jeg så på Hitch at stygge menn kan få sykt deilige damer, så lenge man sånn halvveis følger rådene som Will Smith gir. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Moderatormelding Tråden er ryddet for avsporinger, meta-debatt og person-debatt.I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.Brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.LiamH Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Men jeg prøver jo å si at de jeg sikter til er folk som ikke gjør noe for å se bedre ut heller, altså ingen sminke, ingen fiksing av håret, klær eller vekt... og likevel så får de seg, det er utrolig fascinerende. En dag kommer det nok en dokumentar om nettopp dette på TVNorge Jeg tror det er mer trolig at det kommer en dokumentar om deg på TV. For jeg synes at du og dine meninger er rimelig fascinerende (Ment humoristisk. Bare sier det i tilfelle en moderator blir usikker) Endret 16. juni 2014 av Molekylet Lenke til kommentar
pille Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Du tror det hjelper å bare slenge på "ment humoristisk" for å slippe unna med unødvendige karakteristikker? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du tror det hjelper å bare slenge på "ment humoristisk" for å slippe unna med unødvendige karakteristikker? Ja, tål en spøk da Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du tror det hjelper å bare slenge på "ment humoristisk" for å slippe unna med unødvendige karakteristikker? Du har vært flink til å gjøre stemningen her inne dyster, jeg prøver å lette stemningen med å være litt morsom, men du gjør den øyeblikkelig dyster igjen fordi du ikke klarer å ta en spøk. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Moderatorer har mulighet til å utestenge ip-er her, har de ikke? I så fall burde det vurderes sterkt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Moderatorer har mulighet til å utestenge ip-er her, har de ikke? I så fall burde det vurderes sterkt. Hvilken bruker er det du tenker på burde utestenges på ip? Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Moderatorer har mulighet til å utestenge ip-er her, har de ikke? I så fall burde det vurderes sterkt. Hvilken bruker er det du tenker på burde utestenges på ip? Tipper han snakker om "pille". Hun er nå i full gang med å opprette flere intetsigende tråder. Hun (eller han, for alt vi vet) er rapportert til moderator. Endret 16. juni 2014 av Molekylet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Moderatorer har mulighet til å utestenge ip-er her, har de ikke? I så fall burde det vurderes sterkt. Hvilken bruker er det du tenker på burde utestenges på ip? Tipper han snakker om "pille". Hun er nå i full gang med å opprette flere intetsigende tråder. Hun (eller han, for alt vi vet) er rapportert til moderator. Ja ser hun har laga mange i ett sett, syns det er unormalt mye på kort tid. Jeg lagde kanskje 2 tråder i løpet av mine første måneder Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Molekylet tippet riktig. Ingen andre i denne tråden har laget tråder KUN for å provosere frem mest mulig møkk. (Så vidt jeg har sett riktignok(: ) Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Moderatorer har mulighet til å utestenge ip-er her, har de ikke? I så fall burde det vurderes sterkt. Hvilken bruker er det du tenker på burde utestenges på ip? Tipper han snakker om "pille". Hun er nå i full gang med å opprette flere intetsigende tråder. Hun (eller han, for alt vi vet) er rapportert til moderator. Ja ser hun har laga mange i ett sett, syns det er unormalt mye på kort tid. Jeg lagde kanskje 2 tråder i løpet av mine første måneder Ser en moderator har skrevet "Ok, nok tull nå. Hadebra" i en annen av pilles tråder nå. Håper hun/han er borte for godt. Og da kan sikkert denne tråden stenges også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Moderatorer har mulighet til å utestenge ip-er her, har de ikke? I så fall burde det vurderes sterkt. Hvilken bruker er det du tenker på burde utestenges på ip? Tipper han snakker om "pille". Hun er nå i full gang med å opprette flere intetsigende tråder. Hun (eller han, for alt vi vet) er rapportert til moderator. Ja ser hun har laga mange i ett sett, syns det er unormalt mye på kort tid. Jeg lagde kanskje 2 tråder i løpet av mine første måneder Ser en moderator har skrevet "Ok, nok tull nå. Hadebra" i en annen av pilles tråder nå. Håper hun/han er borte for godt. Og da kan sikkert denne tråden stenges også. Ja håper det skjer, det var litt morsomt til å begynne med fordi jeg trodda hun bare tulla litt men nå har det gått alt for langt og nå er det bare irriterendes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå