Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det mulig at stygge folk får seg noe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har ulik smak. Det som er stygt for noen er pent for andre. Mye spiller inn, personlighet, kjemi etc etc.

Mange blir vel også penere i fylla. Ølbriller er vel et kjent fenomen... Og noen bryr seg kanskje ikke om utseende. Det kan være mange grunner, men folk har ulike preferanser og ulik smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvordan kan direkte uattraktive mennesker få seg ligg?

Nei si det du! Det kan en jammen lure på!

Det er noe av det som fascinerer meg mest her i livet.

Hva er poenget ditt her pille?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Verdenen din virker veldig svart-hvitt, så her er en veldig svart-hvitt forklaring:

Stygge folk har sex med stygge folk.

Middels folk har sex med middels folk.

Pene folk har sex med pene folk.

Glad jeg kunne stå til tjeneste, ha en fin dag!

Lenke til kommentar

Vi har allerede forsøkt å forklare deg det. Om du ikke har skjønt det enda, så står fortsatt min påstand ved lag; du forstår det nok når du blir mer voksen.

Inntil det er det ingen vits å fortsette å spørre oss, for vi kan ikke forklare det mer inngående enn det vi allerede har gjort.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vi har allerede forsøkt å forklare deg det. Om du ikke har skjønt det enda, så står fortsatt min påstand ved lag; du forstår det nok når du blir mer voksen.

Inntil det er det ingen vits å fortsette å spørre oss, for vi kan ikke forklare det mer inngående enn det vi allerede har gjort.

Enig med han her :)

Lenke til kommentar

Men jeg prøver jo å si at de jeg sikter til er folk som ikke gjør noe for å se bedre ut heller, altså ingen sminke, ingen fiksing av håret, klær eller vekt... og likevel så får de seg, det er utrolig fascinerende. En dag kommer det nok en dokumentar om nettopp dette på TVNorge :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men jeg prøver jo å si at de jeg sikter til er folk som ikke gjør noe for å se bedre ut heller, altså ingen sminke, ingen fiksing av håret, klær eller vekt... og likevel så får de seg, det er utrolig fascinerende. En dag kommer det nok en dokumentar om nettopp dette på TVNorge :)

Forventer du virkelig at menn skal bruke sminke? O_o

Det virker som at du gjør alt du kan for å provosere flest mulig av brukere her...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det finnes menn som bruker sminke.

Skuespillere men en vanlig mann som skal ut på byen sminker ikke seg, så lenge man ikke er transeksuell...

Lenke til kommentar

Det virker som at du gjør alt du kan for å provosere flest mulig av brukere her...

Kan du være så snill å vite hva tema er før du uttaler deg? Tror du det er menn jeg omtaler når jeg sier "ingen sminke og fiksing av håret"? Kanskje du har for vane å gjøre slikt, men her er det da - om jeg må påpeke - kvinner det er snakk om.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det finnes menn som bruker sminke.

Skuespillere men en vanlig mann som skal ut på byen sminker ikke seg, så lenge man ikke er transeksuell...

Finnes vanlige menn som bruker det, kanske ikke alltid du ser det, men jo.

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/mann/article576008.ece

Som sagt så er det kjendiser som bruker sminker ikke mannen i gata, bruker man sminke er man ikke en mann...

Kan du være så snill å vite hva tema er før du uttaler deg? Tror du det er menn jeg omtaler når jeg sier "ingen sminke og fiksing av håret"? Kanskje du har for vane å gjøre slikt, men her er det da - om jeg må påpeke - kvinner det er snakk om.

Du skal ikke komme her med slik kommentarer, du har vært her en knapp dag og allerede stelt i stand masse unøvendig bråk og styr, du burde skjerpe deg visst du ikke vil at alle skal mislike deg, for det er det som vil skje visst du pmer alle du er uenige med for å si du blocker dem...

Når du bare sier stygge folk kan det være både menn og dame

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...