Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det mulig at stygge folk får seg noe?

Anbefalte innlegg

Ja, det høres sikkert helt jævlig ut, men før dere begynner med dét, ikke kom å si dere aldri har vurdert et annet menneske som uattraktivt ! Saken er at jeg lurer veldig på hvordan det er mulig at uattraktive, rett ut stygge folk kan få seg noe - selv om dem de får seg noe av gjerne ikke er så mye penere selv, så er det fortsatt sex, og da må de nødvendigvis tenne på vedkommende for å kunne klare å gjennomføre en penetrering. Hvordan kan noen havne til sengs med en jente som åpenbart er direkte udelikat, både i utseende og oppførsel? Hvorfor gjør de noe så irrasjonelt som å knulle noe som ikke ser ut?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ereksjon er resultatet av stimuli, og det er ikke avgjørende for ereksjon at man psykologisk sett "tenner" på personen som utfører nevnte stimuli. I så fall hadde man indirekte erklært at det ikke eksisterer voldtekt av menn, noe som for så vidt er en populær påstand i visse kretser.

Hvordan man i det hele tatt havner i situasjonen kan være så mangt. Desperasjon, eventyrlyst, interesse i sexen fremfor partneren ("tøm og røm"), partnerinteresse som ikke er sammenfallende med normen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan kan noen havne til sengs med en jente som åpenbart er direkte udelikat, både i utseende og oppførsel? Hvorfor gjør de noe så irrasjonelt som å knulle noe som ikke ser ut?

Personlighet?

Man har samme oppførsel selv, så man får god kontakt?

etc...

Du skjønner det nok når du blir mer voksen.

Lenke til kommentar

Så søtt at du føler deg støtt. Jeg presiserer tydelig i innlegget at jeg snakker om folk som er udelikate både i utseende og personlighet, derav kan ikke liggene de får være pga noen av delene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så søtt at du føler deg støtt. Jeg presiserer tydelig i innlegget at jeg snakker om folk som er udelikate både i utseende og personlighet, derav kan ikke liggene de får være pga noen av delene.

Personlighetstrekk blir alltid vurdert subjektivt. Og selv trekk som man anser som lite attraktive kan ha blitt koblet til en annen stimuli slik at man har positive assosiasjoner til det. Det blir derfor i praksis nærmest umulig å kunne utelukke at noen vil finne selv motbydelige mennesker attraktive (f.eks. har vi en annen tråd her med noen som er hodestups forelsket i ABB).

Lenke til kommentar

Ja, for slike tråder anser du som seriøse - folk som erklærer sin kjærlighet for breivik? Da kan du samtidig diskvalifisere deg selv fra å komme med betraktninger vedr spørsmålet i denne tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg sa, du skjønner det kanskje når du blir litt mer voksen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, for slike tråder anser du som seriøse - folk som erklærer sin kjærlighet for breivik? Da kan du samtidig diskvalifisere deg selv fra å komme med betraktninger vedr spørsmålet i denne tråden.

Som Lycanthrope henviser til nedenfor her så er det et kjent fenomen. Beklager, mitt argument er til de grader gyldig, og du kan ikke bruke (subjektive) negative personlighetstrekk som en absolutt sperre for seksuell omgang.

Deg:

knight-in-shining-armor.png

<3

Lenke til kommentar

Jeg ligger bare ikke med folk som er uattraktive, og da forstår jeg heller på ingen måte hvordan andre kan gjøre det.

De fleste tenker som deg, men de du ser som uattraktive, kan være attraktive i noen andres øyne. Det kan være de har helt andre kriterier enn deg for hva som anses som attraktivt.

Og så er det noen som tar det de kan få... folk er forskjellige. Så enkelt er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg ligger bare ikke med folk som er uattraktive, og da forstår jeg heller på ingen måte hvordan andre kan gjøre det.

Er du noe fin selv? kan godt hende jeg hadde sett forbi deg om jeg så deg ute...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Personlighetstrekk blir alltid vurdert subjektivt. Og selv trekk som man anser som lite attraktive kan ha blitt koblet til en annen stimuli slik at man har positive assosiasjoner til det. Det blir derfor i praksis nærmest umulig å kunne utelukke at noen vil finne selv motbydelige mennesker attraktive (f.eks. har vi en annen tråd her med noen som er hodestups forelsket i ABB).

Den tråden tror jeg bare var tull, jeg har sett den dama på kvinneguiden og hun virker veldig normal der, hun ble utestengt en periode så hun flykta hit i en periode for å sikkert tulle litt :)

Så når hun kom tilbake og dem andre spurte hvor hun hadde vært sa hun at hun hadde glemt passordet i flere uker

Lenke til kommentar

Argument from incredulity.

Veldig vanlig blant religiøse. Er du religiøs?

Den tråden tror jeg bare var tull, jeg har sett den dama på kvinneguiden og hun virker veldig normal der, hun ble utestengt en periode så hun flykta hit i en periode for å sikkert tulle litt :)

Så når hun kom tilbake og dem andre spurte hvor hun hadde vært sa hun at hun hadde glemt passordet i flere uker

Joa, kan godt være (og jeg håper det er sånn, når jeg tenker meg om). Men på den andre siden, prinsippet gjelder heldigvis fremdeles.

Lenke til kommentar

Men det er faktisk et velkjent fenomen, og Breivik får visstnok masse fanbrev fra forelska kvinner.

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ull, du kan godt likegreit spørre hvordan det er mulig at mongolide, feite, sylslanke, rullestolbrukere, funkjsonhemmede, skalla folk osv får seg noe

Når alt kommer til alt så spiller det ingen rolle, en persons stygghet er en annen persons skjønnhet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...