Rincewind Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg lurte på om det var noen der ute som kunne hjelpe meg med dette? Bruker 2 skjermer til vanlig, med Windows-desktopen strekkende over begge, men jeg vil gjerne ha forskjellige bakgrunnsbilder på de 2! Noen som har noen forslag eller programmer? Lenke til kommentar
palarsen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Om du har lik oppløsning på begge skjermene kunne du kanskje lage et bakgrunnsbilde der du har satt sammen de to bakgrunnsbildene du vil ha (f.eks 2048x768)? /PA Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg lurte på om det var noen der ute som kunne hjelpe meg med dette?Bruker 2 skjermer til vanlig, med Windows-desktopen strekkende over begge, men jeg vil gjerne ha forskjellige bakgrunnsbilder på de 2! Noen som har noen forslag eller programmer? Driverene til nvidia lar deg gjøre dette, på nview, under desktop manager, velg skrivebord, og egenskaper og du kan få forskjellig bakgrunnsbilde, det blir ikke bra om du har forskjellige oppløsninger på skjermene dog. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Om du har lik oppløsning på begge skjermene kunne du kanskje lage et bakgrunnsbilde der du har satt sammen de to bakgrunnsbildene du vil ha (f.eks 2048x768)? /PA Det funker ikke uten at du får ett annet prog til å hjelpe deg (har prøvd). Du vil bare få midten av bildet på begge skjermene. AtW Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har brukt Dette programet litt før, ganske bra.. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noe som også går ann er å bruke Active Desktop (windows) På egenskaper for skjerm under "Web" velger man: Vis Web-innhold på Active Desktop --> Ny --> Bla gjennom Så finner du bildene du vil ha og trykke OK. Så kan du trykke en gang på bildet som er nå på skrivebordet. Det vil komme en tynn grå ramme, men visst du fører muspekeren øverst kan du dra bildet der du foretrekker å ha det også maksimere det. Når det er ferdig høyreklikker du på skrivebordet og velger: Active Desktop --> Lås skrivebordselementer. Da kommer ikke den tynne ramma. Dette bruker også litt ressurser fra PC'en, så visst du syns at den begynner å jobbe litt dårlig i windows så er det nok pga av Active Desktop. Edit: Her er ett eksempel med min desktop. (267 KB) Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Har brukt Dette programet litt før, ganske bra.. Tusen takk, det funket megabra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå