NuB Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 hos meg går alt i slow motion, har integrert gkort, centrino bærbar, fifa2004 demoen fungerer utmerket, det samme gjelder max payne (hakker aldri i lcd-skjermoppløsningen) Har ikke prøvd med dårligere kort enn minimumskravet, men hos meg (9500 Pro) fungerer ikke kontrollene + at jeg ikke vet hvordan man bruker dem så jeg har ikke prøvd noe særlig men det går ikke i slo-mo. FIFA 2004 virker gøy, men grafikken er litt variabel, den hakker både på lave og høye oppløsninger (det har kanskje noe med at demoen er på 30MB). Forresten skuffende grafikk på tilskuere i pes-demoen, ved cornersituasjoner blir det overtydelig at de er flate kulisser i det du ser de fra siden. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kjøpte en sånn Dual Action i dag, og det går jo lettere å bevege spillerne (selv om jeg ikke får til å sikte inn skudd). Men det som skal sies er at de ikke kan ha lagt så mye sjel i disse demoene. FIFA-demoen har det med å henge seg opp, plutselig står bildet nesten helt stille og det samler seg psykedeliske farger, da er det nesten umulig å komme seg ut uten å restarte manuelt. Esc-knappen funker ikke og de fleste andre knappene må man trykke mange ganger for å få de til å reagere. PES-demoen er uspillbar, alle knappene på gamepaden er mappet feil av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
chrizter2000 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har som nevnt tidligere kjempet meg gjennom noen årrekker med FIFA. Elsker nå PES3 i forhold til hvilket som helst fotballspill, (takk, jo takk.) og eier PES3 på PS2. Har selvfølgelig også PC, og måtte jo prøve PES3 Demoen for PC også. Det virker ikke som om Konami har lagt noe særlig sjel i denne demoen, da den ikke ligner allverden på final versjon på PS2. Grafikken virket allikevel bedre på PC, men det kommer vel helt an på skjermkortet til hver enkelt. Men, som den objektive PES3-fan jeg er... (var DET selvmotsigende eller...?) tenkte jeg at jeg skulle teste FIFA 2004 demoen. Seriøst. Er det ment som en spøk fra de jeg lastet den ned fra? Eller syntes EA Sports at dette er morsomt? Jeg syntes demoen til FIFA 2004 var noe av det kjipeste jeg har sett. FIFA 2003 var jo bedre på demoen jo!!?! Hva er det de holder på med? Gameplay var horribelt, lyden en skandale og grafikken, - det som har vært deres trumfkort i så mange år; var RÆVVA. Nei, dette skuffet stort. Hvis Konami ikke har lagt allverdens sjel i sin PES3 demo fordi den inneholder bugs, så har EA virkelig bare gitt fullstendig balla i det de har prestert å gulpe opp. For det makkverket jeg nettopp har avinstallert, var ikke mindre enn en skandale. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fifa 2004 demoen er laaaangt dårligere enn fullversjonen. Ikke verdt å sammenligne. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 PES3 demoen er ikke offisiell, heldigvis Lenke til kommentar
slettern Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 pes 3 demoen var litt ps2 preget men ellers var den konge. bæste fotballspillet jeg har prøvd. kult med slow motion i straffefeltet. Lenke til kommentar
chrizter2000 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 pes 3 demoen var litt ps2 preget men ellers var den konge. bæste fotballspillet jeg har prøvd. kult med slow motion i straffefeltet. HVA DA SLOWMOTION!!?!?!?!?? Seriøst, jeg aner ikke hva dere snakker om. Har PS2 og PC, med PES3 (Demo for PC) og jeg har ALDRI opplevd noe som i det hele tatt minner om slowmotion i straffefeltet. Nå er det flere i dette forumet som har sagt at de opplever dette, kan dere presisere det litt, for jeg og flere andre ANER ikke hva dere snakker om. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 store problemer med ultra slowmotion på alt som skjer når man ikke har et kraftig grafikk-kort, minimumkrav fra konami er tullete (gforce3,radeon8500; anbefalt redeon 9500, gforce4 og oppover) her kan du lese om problemene: her de har også egen forumseksjon som går på fifa vs. pes her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå