mandela Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Shalashaska, har evo 3 kommet til ps2 ?? den kommer til pc i november tror jeg, dessuten har vi pc-gamere hatt muligheten til å spille superstar soccer 3 (regner med at du vet hva det er) en god stund nå. fifa til og med 2003 er latterlig dårlig, kunne like gjerne bitt solgt som speedball til amiga Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dette er som sagt tidligere en pro evolution soccer 3 tråd. Dvs at man ikke snakker om cm4 siden det ikke kan sammenlignes. Pes 3 kom til ps2 den 10 oktober. Og spillet knuser fifa2004 bare så det er sagt. Fifa er kun for de som: 1. Kun bryr seg om lisensene 2. De som ikke har ps2 (eller pc, Pes kommer jo til det snart) 3. De som ikke gidder å sette seg skikkelig inn i et spill. Og forventer at de skal skåre et to sifret antall må hver kamp. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dette er som sagt tidligere en pro evolution soccer 3 tråd. Dvs at man ikke snakker om cm4 siden det ikke kan sammenlignes. Pes 3 kom til ps2 den 10 oktober. Og spillet knuser fifa2004 bare så det er sagt. Fifa er kun for de som: 1. Kun bryr seg om lisensene 2. De som ikke har ps2 (eller pc, Pes kommer jo til det snart) 3. De som ikke gidder å sette seg skikkelig inn i et spill. Og forventer at de skal skåre et to sifret antall må hver kamp. så enig så enig Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Pro Evo 3 har kommet til PS2 ja. Tror at det skulle komme til PC rundt 28. november en gang. PES3 er jo i en ganske høy klasse over ISS også. Fikk update-discen til PES3 i dag og den rettet faktisk opp alle navnene, så da har man enda en grunn til å kjøpe PES3. Noen butikker sender med update-discen når man kjøper PES3. Eller så kan man kjøpe den på play.com for ca 100 kr. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg synes WE er enda bedre en PES3 også jeg personlig, synes tempoet er mye bedre. Ellers er de jo ganske like, veldig bra begge to ihvertfall var ikke så verst demoen til PC heller, selv om det var veldig uvant å spille med tastatur. Må få tak i en gamepad av noe slag.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg synes WE er enda bedre en PES3 også jeg personlig, synes tempoet er mye bedre. hva er WE og hvor er pc-demoen? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vetd ¨dere noe?? I de andre innleggene jeg har skrevet, så hadde jeg ikke spilt PES3 før, men NÅ HAR JEG DET, og vet dere hva?? DET SUGDE!! Det er jo så himla preget av Playstation, GP (Gameplayet) er ikke halvparten av FIFA (Som jeg er vant til, kanskje av den grunn) og hvorfor i svarte skal man ha "SlowMotion" inni feltet (eller er det bare meg??) Konklusjon: FIFA 99 ville sp klart vært et bedre kjøp! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ZeZar is BACK Posted: 24 Oct 2003 18:50 Post subject: -------------------------------------------------------------------------------- Vetd ¨dere noe?? I de andre innleggene jeg har skrevet, så hadde jeg ikke spilt PES3 før, men NÅ HAR JEG DET, og vet dere hva?? DET SUGDE!! Det er jo så himla preget av Playstation, GP (Gameplayet) er ikke halvparten av FIFA (Som jeg er vant til, kanskje av den grunn) og hvorfor i svarte skal man ha "SlowMotion" inni feltet (eller er det bare meg??) Nei,nei nei Nå får du slutte å prate tull Hvor lenge spillte du det da? Så lenge at du rakk å se at lisensene ikke stemte helt, eller kanskje du til og med rakk å se at det ikke var så mange lag som på fifa. Jeg er 100% sikker på at hvis du satt deg ned, og spillte pes3 i et par timer ville du ha hatet fifa og elsket pes. Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det kan da umulig finnes folk som har spilt Fifa og PES og fortsatt hevder at Fifa er et bedre spill? Lisens meg midt i u*ix - kjøp Ultimate Update om det er så utrolig viktig. Ekte fotballtilhengere spiller CM og PES. Det går ikke an å respektere folk som hevder at Fifa og Total Club Manager er bedre spill... Ahhh - utrolig godt å få sagt akkurat dette. Når jeg først er i gang: PES har like lite å gjøre i PC-format som CM i Xbox-format. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Når jeg først er i gang: PES har like lite å gjøre i PC-format som CM i Xbox-format. helt feil, noen av mine venner har ps2, det er jeg ikke interessert i å ha, men for å kunne hevde meg når vi spiller turneringer må jeg trene på pc, skjønner? dessuten, stor skjerm koblet til pcen og pads med lange ledninger er meget bra, i tillegg har konami gjort sitt ytterste for at man skal føle at man spiller console. har du ikke spilt superstar soccer 3 på pc er saken enkel, du vet ikke hva du snakker om (ikke vondt ment) jeg er mulig dobbelt så gammel som deg, og jeg har ikke tenkt å skaffe meg console for jeg spiller ikke så mye. Lenke til kommentar
chrizter2000 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vetd ¨dere noe??I de andre innleggene jeg har skrevet, så hadde jeg ikke spilt PES3 før, men NÅ HAR JEG DET, og vet dere hva?? DET SUGDE!! Det er jo så himla preget av Playstation, GP (Gameplayet) er ikke halvparten av FIFA (Som jeg er vant til, kanskje av den grunn) og hvorfor i svarte skal man ha "SlowMotion" inni feltet (eller er det bare meg??) Konklusjon: FIFA 99 ville sp klart vært et bedre kjøp! Sammenlignet med mange i dette forumet så må jeg være en gammel mann. Har vært ivrig tilhenger av fotballspill på C64, Amiga, Nintendo, SNES, N64, Xbox, PC og PlayStation2 i lang tid. Derfor er det litt stilig å sitte å lese en rekke av innleggene som blir skrevet inn her. Etter å ha vært med på utviklingen til "KickOff" (for de som husker det), vært innom Italia90, Sensible Soccer og hele FIFA-serien (og da mener jeg ifra 95/96... FØR det tok av med "FIFA98 - Road to the world cup") kan jeg trygt si at jeg har spilt min del av fotballspill på uansett plattform. Nå skal jeg med vilje la være å nevne CM, -da dette er et kapittel for seg selv, og ikke er i nærheten av å være samme type arcade-preget spill. I 1998 (dvs 5, ja snart seks år siden) satte Electronic Arts standarden med det jeg mener vil være et av de mest banebrytende fotballspillene noen sinne; FIFA98 RTWC. Misforstå meg rett, det er ikke det beste spillet der ute nå, men det gjorde sjumilssteg innen utvikling når det først traff markedet. Akkurat som Wolfenstein3D og Doom gjorde det på hver sin tid. Jeg spilte FIFA98 RTWC i evigheter, og er fremdeles ganske imponert over hvordan EA Sports kunne bedrive slik nytenkning med tanke på teknologien og hardwaren de faktisk hadde til rådighet. Konami hadde allerede sluppet forskjellige fotball-titler det samme året, og flaggskipet "International Superstar Soccer 98" (ISS98 - da for SNES) var et av disse. Jeg fikk dessverre ikke testet dette skikkelig før i 99. Og til alle de som vet hva jeg snakker om; -og som ikke bryr seg om lisenser eller skikkelige navn (noe som nå selvfølgelig kan redigeres...) så var det på en måte en "sjarm" med spillere som Frow (Flo), Batustita (Batistuta) og Ronarid (Ronaldo). FIFA98 WorldCup var for meg en nedtur. Grafikken virket litt forhastet, og gameplayet var ikke det samme. De hadde droppet en hel del artige funksjoner i spillet, og utvalget av lag og spillere var ikke det samme. Som tidligere nevnt hadde ISS98 virkelig spilt seg inn i mitt hjerte, og jeg gikk faktisk til innkjøp av SuperNintendo (SNES) som en direkte følge av spillet. På PC hadde EA tydeligvis tatt fatt i kritikken de mottok for et dårlig produkt (FIFA98 World Cup), og produserte to gode spill i FIFA99 og FIFA2000. Jeg personlig syntes 2000 brøt litt med den generelle FIFA-stilen hva grafikk angår, men en kan jo gjerne kalle det et "friskt pust". Jeg spilte dette en hel del, men begynte på dette tidspunktet å gå litt lei av gameplayet. Intens knappetrykking og zidane-finter ifleng resulterte i mål. -Litt for lett. To forhastede produkter fra EA senere, var det sagnomsuste Pro Evolution Soccer fra Konami i hyllene. Jeg kjøpte (nok en gang BARE pga spillet) PS2. Og bare slik at jeg får sagt det; -jeg har, og vil ALDRI se meg tilbake. FIFA-serien er for meg et avsluttet kapittel, og blir etter min mening mer og mer patetisk jo flere spill de "haster ut" til jul. 2002 World Cup var en skandale. Det er noe av det verste jeg noensinne har prøvd... Makan til MØL. Pompøs musikk og bra grafikk, men herregud; har resten av staben med ansvar for gameplay tatt ferie? Pro Evolution Soccer 2. Hva kan jeg si? Kåret til årets fotballspill ifjor av Gamer.no, godt foran både FIFA og This is Football (som forøvrig burde vært fjernet fra markedet...) Skal du noensinne kjøpe et brukt fotballspill for PlayStation2 på Spiderman f.eks., så er det intet spørsmål... PES2 er det eneste verdige alternativet. Klasseforskjell. FIFA2003 har (fremdeles) imponerende grafikk. Men nå kan du se at EA begynner å bli desperate. De har begynt å ta momenter fra PES2 inn i spillene sine (ref. retningsendring med ball i fart osv..), og famler litt i blinde etter bedre gameplay. EA's utgivelser har mistet sjela og blitt en pengemaskin. OG SÅ mine venner; Pro Evolution Soccer 3. Kjernen til hele innlegget... Fikk kjøpe spillet den 9 Oktober, og har brukt litt tid til å teste det grundig ut. Skal ikke gå i detaljer her, for det er det for mye info til..., men spillet er i utgangspunktet en utbedret arvtager til PES2. Grafikken er bedre, gameplayet flyter mer, en har en rekke flere alternativ hva finter og bevegelsesmønster angår, og Konami har lagt til en rekke artige funksjoner ellers i spillet også. Spillet er uten tvil det beste fotballspillet som er å få tak i (på PS2 iallefall), og jeg anbefaler alle (av hele mitt gamle gamer-hjerte) til å kjøpe dette. Her er noen surfetips for PES3-freaks som trenger info eller screenshots... ISS Extreme Knallbra forum.... masse info. PES Insight Bra side med masse info, mer kommer! PES Fan Sidene til de som lagde Update-filen som man får hos Spiderman. Håper dette var LITT interessant lesning, og at jeg har klart å omvende noen FIFA-slaver til PES-disipler... :: Chaz :: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm... Noen skrev at PC-versjonen kom ut 28. november... Det er nå avkreftet av PES Insight , som mener at spillet kommer 7. november : Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Heraldo - du kan da vel umulig tro at du blir bedre til å spille PES3 på ps2 av å "øve" på PC? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Heraldo - du kan da vel umulig tro at du blir bedre til å spille PES3 på ps2 av å "øve" på PC? Øhhhh... Jo! jeg knuste alle vennene mine i Fifa 2003 på PS2, selv om jeg aldri hadde spilt det før på PS2, men hadde bare fått øvd meg på PC... Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Well, that's Fifa for you... Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det noe Anti-EA demonstrasjon? Folk hater både FIFA og Total clubm (begge av EA). Dessuten slipper PES3(pc) den 7.nov akkurat samme dag som fifa2k4 (stakar EA) Jeg kan bare si at jeg er veldig imponert av FIFA 2004 demoen. Utrolig bra..FIFA 2004 garantert det beste fotballspillet som finnes. (JADA..jeg har spilt PES3). Jeg liker ikke Slow motion i PES3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg liker ikke Slow motion i PES3 Hva er det snakk om her da? Jeg har ikke spilt PES3, så hva er det der slowmotion tullet... Ikke si at det blir slowmotion midt i spillingen? det er jo ikke max payne heller da? Jeg vet ikke hvilke forbedringer som er gjort i Fifa2004, men inntil det kommer, så tror jeg de fleste (som har spilt PES1 og 2) vil konkludere med at PES serien er de beste fotballspillene pr.dags dato. Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er nok riktig at det er slow motion i PES3. Det er bare det at DllInjexion ikke har fått med seg at det faktisk er replayene som han så på. Farten i spillet har økt en del fra PES2. Like raskt som Fifa2004 demoen i alle fall. Kan jo også kjøpe "double speed" i PES-Shop. Da blir det fart *grin* Dessuten er det mye mer flyt i gameplayet til PES nå, noe Fifa sliter forferdelig med. De har f.eks. 2 forskjellige animasjoner for mottak av ball, noe som får det til å se veldig stivt og rart ut. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vil bare tipse alle om følgende: Jeg fant link på forumet på en av de pes sidene som blir nevnt ovenfor til en film der golum fra ringenes herre diskuterer med seg selv hva som er best av fifa og pes. Den er genial, last ned den. Kun 7mg *grin* Lenke til kommentar
chrizter2000 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Gollum som diskuterer PES3 vs FIFA??? Link! Gi oss en link da mann!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå