TommyFM Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har Kjøpt meg WLAN router hjemme. Problemet er at den står i første etage i ene enden, og signalet blir svake i andre etage i andre enden av huset. Hva kan jeg gjøre for å få bedre signal?? Finnes det noen trådløse repeatere (signal forsterkere) eller noe som gjør samme nytten. ----------------------------------------------------------- |################################| |#2#############3#################| |################################| |-----------------------------------------------------------------| |################################| |################################| |_____________________________________1__| Dårlig forsøk på en tegning men... Routeren er på punkt 1 På punkt 2 er det dårlig signal Vil ha en signal forsterker eller noe på punkt 3. Håper noen kan komme med et svar. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dlink DWLAP900+ Kan settes opp som repeater.Bakdelen er at hastigheten blir redusert til ca halvparten. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg bruker foreløbig ikke nettverket til å sende file mellom pc'ene, Veldig lite. Vil den halverte hastigheten da ha noen innvirkning på ADSL linja?? (704/128) Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg bruker foreløbig ikke nettverket til å sende file mellom pc'ene, Veldig lite. Vil den halverte hastigheten da ha noen innvirkning på ADSL linja?? (704/128) Det burde nok gå bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå