bjaa Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Et lite hint...Så lenge folk ikke har so2...så vil kansje all off topic "spam" komme i andre tråder da? jeg anbefaler dere å enten finne fram posten tilbake eller la oss få bruke en ny en.. ps. hvem fikk innlegg nummer 10 000 i So2? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Et lite hint...Så lenge folk ikke har so2...så vil kansje all off topic "spam" komme i andre tråder da? jeg anbefaler dere å enten finne fram posten tilbake eller la oss få bruke en ny en.. ps. hvem fikk innlegg nummer 10 000 i So2? Inlegg nummer 10 000 i.. hva? What in the whatwhat? For øyeblikket har du ikke post nr 10 000 i noe som helst, bjaa Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 kansje maks limit med innlegg ble nådd? skulle ikke forundre meg :wink: BTW: MITT 700 INNLEGG YES YES YES Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, men siden det kommer så mange poster hele tiden prøver vi heller å redde so Finnes SO2 i det hele tatt i databasen deres nå? Kanskje dere har en forræder blant moderatorene deres :o . Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Et lite hint...Så lenge folk ikke har so2...så vil kansje all off topic "spam" komme i andre tråder da? jeg anbefaler dere å enten finne fram posten tilbake eller la oss få bruke en ny en.. Den spam'en skal vi nok klare å bli kvitt på andre måter, min venn... Men seriøst: dette er å lage storm i et vannglass. Dere har nå SO3, bruk den. Jeg har rett og slett gitt opp å forsøke å forstå hva som er så fundamentalt viktig med "SOx". Derfor har jeg også gitt opp å kjempe mot SO-trådene. Det som er enda mer fortvilet er denne tråden her - opprettet på grunn av at en tråd med bare purt, rent bullshit, i alle fall i forhold til dette forumet, forsvant. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Siste Ordet. Personlig er jeg bare glad den forsvant. Kunne jo ikke slettet mine poster der ellers :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ånei, jeg mistet en post. Men litt av temaet: Kommer det en "frames" versjon av forumet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kan det ikke gjøres slik at poster i SOx ikke teller da? Mye bedre, for da slipper man at folk har hundrevis av talentløse, meningsløse poster Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 tror ikke det er så mange over fjortisstadiet som poster i SOx for å få flere innlegg. og nå er jo innleggene på vei ut og. tar meg på fersken flere ganger daglig når jeg skal skjekke innlegg på en fyr grunnet "håpløst bruk av emnefeltet/han oppfører seg som en idiot" osv:) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Joda, men jeg synes likevel ikke at "chatteposter" skal regnes med. Det gir feil inntrykk av personen, for man kan ikke unngå å se på antall poster til noen hvis man leser innlegg/svar. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Dere har nå SO3, bruk den. Jeg har rett og slett gitt opp å forsøke å forstå hva som er så fundamentalt viktig med "SOx". Derfor har jeg også gitt opp å kjempe mot SO-trådene. So3 er må stengt, for at man i mellom tiden skal finne ut hva som har skjedd med so2... SO1 og SO2 er ikke snakk om spam igrunn...heller enn tradisjon PS: Det var en moderator som startet SO2! (takk til SirHargte ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Chatting burde jo gå greit på irc slik som vi andre dødelige gjør det. Sklir spammen ut slik dere "truer" med så er det sikkert ikke så vanskelig for moderatorene å bare banne dem som ikke klarer å få inn i skallen at spam er uønsket uansett. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Og så anngående SO2. En tråd som det kan da dere ikke bare slette? SO har vært en tradition i flere gennerasjoner () av forumet. Det heter tradisjon, men det har du vel glemt oppi all denne engelsken? Heller 2000 saklig, fornuftige og hjelpende poster enn 10000 usakelig spam poster. Men det er bare min mening da. Kommer ikke til å savne SO2, av den enkle grunn at jeg ikke hadde noe spesielt forhold til tråden. Aldri posta der, kommer aldri til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kommer ikke til å savne SO2, av den enkle grunn at jeg ikke hadde noe spesielt forhold til tråden. Aldri posta der, kommer aldri til å gjøre det heller. Da vet du heller ikke hva du prater om! SO2 er plassen hvor folk har det sosialt og ikke bare poster for å få et innlegg til i Counteren! Det er plassen for gleder, sorger og tragedier, ikke ta det ifra oss! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hallo? Hvem bryr seg om post-counten? JO! De som klager på SO-brukere og mener det fører til spam. Men det er vel bare å la være å gå inn på SO det er det ikke? For det blir jo ikke spam i andre kategorier som følge av Siste Ordet gjør det vel? Det at dere snakker om Echtelions 10000 poster betyr jo at dere enten er misunnelige av en eller annen merkelig grunn eller at dere ikke forstår at det var en slags søppel-gjeng som snakket om daglidagse ting i Siste Ordet. For min del kunne Post-Counten gjerne vært fjernet, for da hadde alt dette tullet med poster vært borte. Du som sa at poster i SO2 ikke skal telle, det betyr at du synes at hvor mange poster man har er viktig? Ellers hadde du jo ikke sagt det. Det er en grunn til at vi har en Off-Topic del av forumet og dere som ikke forstår hvorfor den er der, eller mener den fører til "spam" kan vel bare holde seg langt unna. Takk for meg. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 For min del kan dere ta vekk postcounten som er i so2, alle "regulars" der driter i det/den uansett.. Kan ta vekk postcounten i hele off topic for min del. Poenget er at det er j*vlig hyggelig der. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, men hvorfor ta bort der og der? Hva med å ta bort hele greia? Eller la den være. Ale blir ødelagt av enkelte som tydeligvis bryr seg veldig om hvor mange poster man har. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, men hvorfor ta bort der og der? Hva med å ta bort hele greia? Eller la den være. Ale blir ødelagt av enkelte som tydeligvis bryr seg veldig om hvor mange poster man har. Jepp, de som klager på so og sier at vi spammer der for postcount er idioter, etter min mening. Hvordan kan de si at postcounten ikke har noe å si for de, men for oss, når det er DE som klager på at vi får så mange poster i so, mens vi ber om å ta vekk hele counten? Se på dere selv! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tidligere var det (ofte) de brukerne med høyest postcount som kunne mest, var mest aktive i data-diskusjoner og slik, og de man kunne/burde høre på. Nå som forumet er blitt såpass enormt har det jo blitt folk som så å si bare henger i Søppel og sånn, men som av og til kaster seg inn i diskusjoner uten å ha noe reell kunnskap. Men for all del, lag SO3, men da uten postcounts siden det ikke betyr noe for brukerne der likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå