Gå til innhold

Sletting av SO2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ROFL! Og jeg som akkurat hadde fått over 1000 poster. Jaja, ikke at det er noe mål i seg selv da, ingen bryr seg.

Men f.aen da, folk kan jo ikke bare slette SO2 sånn uten videre.

R.I.P SO2.

EDIT: BTW, dikky og wabby, dere får se positivt på det, dere får jo sjangsen til å være 1337 for andre gang :green:

Lenke til kommentar
Vi undersøker hva som har skjedd. Det er lite trolig det er noen som har slettet den, men det kan ha noe med at phpbb begynner å bli ustabilt. (en av grunnene vi skifter forumløsning). Vi jobber med å få den tilbake igjen, og om den finnes i databasen skal vi nok klare å redde den.

*hirr* vi overbelasta phpbb-motoren...:D sikkert ingen som har lagd en tråd på snaut 700 sider før... (minner meg om brain-debuggeren til Bytex i useless utility-compoen på VoC '02, var et bilde av en hjerne som snurra rundt og en rute under som spytta ut uhorvelige mengder med tekst - programmet konka når den hadde lagd 2GB med ren tekst :))

men spøk til side, alle som sier at vi er noen tapere og at den eneste grunnen til at vi vil ha igjen SO2 er fordi vi mista noen poster har tydeligvis ikke skjønt greia...:p asså, post-count skal jo etter sigende vekk snart uansett, så hvorfor bry seg om DET?

Lenke til kommentar
Er vel å bare age en ny tråd? Ingenting som står der er vel til nytte i ettertid uansett. :roll:

Jojo, for at folk skal få være med, må man lese hele threaden. Når SO3 evt blir opprettet, vil det bare strømme til enda mer med newkids. Det er det SO handler om - akkurat som jula handler om å være glade i hverandre og alt det der.

Men, hum. Jeg har en teori. Dere vet det finnes mange misunnelige fjortiser der ute som synes SOx er så forferdelig. En av disse er Anders Leipsland. Kanskje han har vært en liten luring og h4xx0r37 seg inn og sletta hele threaden? ;p

Lenke til kommentar

Vel - spør dere meg, vil jeg ikke savne SO2 i det hele tatt (kanskje fordi jeg aldri brukte den og fordi den for det meste ble brukt av et fåtall personer). Men om SOx er så viktig, får dere opprette SO3. Så vidt jeg husker, var jo SO2 på over 600 sider. Da kan det kanskje være på tide å gå over til versjon 3? :)

Uansett er jeg imot slike tråder, da sånt kan gjøres på 2 måter:

- opprett en blog

- bruk IRC eller annen chat-programvare

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar
Vel - spør dere meg, vil jeg ikke savne SO2 i det hele tatt (kanskje fordi jeg aldri brukte den og fordi den for det meste ble brukt av et fåtall personer). Men om SOx er så viktig, får dere opprette SO3. Så vidt jeg husker, var jo SO2 på over 600 sider. Da kan det kanskje være på tide å gå over til versjon 3? :)

- opprett en blog

Just my 2 cents.

Dude, have a cup of sympathy, will ya?

Lenke til kommentar

- opprett en blog

Just my 2 cents.

Må si meg enig her. Et forum er jo ikke et sted for å chatte. Det kan en gjøre på irc, msn o.l.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe galt med å ha en chatte tråd i forumet da...går ikke utover noen andre enn de som ikke klarer å la være å bry seg om at det faktisk finnes en chatte tråd i forumet.

(haha....fet setning!)

Neida, SO trådenen plager ikke meg, men jeg mener det at chatting i slike former som i de trådene ikke helt passer inn i forumet. Men, men det er no bare meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...