Dikky Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det var med sjokk og vantro at jeg oppdaget at so2 var slettet i dag morges. Med en gang tenkte jeg på hvem det kan ha vært som gjorde det? Hvorfor han gjorde det? og kommer so2 tilbake? Dette er en sorgens dag!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det var på tide... jeg hadde postet den 1 gang, og hadde den nesten hele tiden på toppen av Vis mine egne innlegg. Litt irriterende. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Og brått er det ingen som har rundet 10.000 poster lenger.. :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Brått så var ikke Dikky 1337. Sosohal hadde ikke 6950 posts. Ecthelion hadde ikke 10300 poosts. Det er en del timers arbeid som kanskje forsvinner? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva med en "vi vil ha tilbake SO2"-signatur-kampanje? (altså legge til en linje i signatur, sånne sinnsyke telletråder er bare tull) Vi vil ha tilbake dagboka vår, vårt andre hjem, vår kamerat i kampen mot kjedsomheten, livet vårt! *ehrm* EDIT: Noe slikt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tror Mr.Ueland jobber med å få tilbake SO2... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Rart ?! ... En dårlig spøk får helga, eller noen som ikke har vært helt stø på knappene ? Lenke til kommentar
hwnsux Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jævla idioter, csnerder og tapere. Hvis dere bare kan hevde dere med poster på et forum, så kan dere vel heller hoppe utafor et stup elns, fordi dere er tapere, og vil alltid være tapere, og kan bare stikketil helvete. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 fordømte idioter, csnerder og tapere. Det var da voldsomt. Hva vil du frem til med dette innlegget? Slike angrep kan du spare oss for. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dette her virker jo helt fantastisk uorganisert når ingen vet helt hva som har skjedd da Vi vil ha tilbage dagboka vår! Off-topic: fordømte idioter, csnerder og tapere. Hvis dere bare kan hevde dere med poster på et forum, så kan dere vel heller hoppe utafor et stup elns, fordi dere er tapere, og vil alltid være tapere, og kan bare stikketil helvete. DU er vel den største taperen her? Eller kanskje du bare er 12 år.. Vet ikke helt hva som stemmer mest. Lenke til kommentar
hwnsux Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg skal ****** meg samle på glansbilder og hevde meg blandt jentene at jeg har mest! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Synes det er helt grei at man går ut med søpla en gang i blant. Dersom SO er så viktig for enkelte så er det mer rimelig at man oppretter nye tråder(som fjernes når de har blitt altfor "fulle"). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ignorer hwnsux. Han er bare ute etter en ting og med å ignorere han så vil han gå lei. La moderator ta seg av saken. Og så anngående SO2. En tråd som det kan da dere ikke bare slette? SO har vært en tradition i flere gennerasjoner () av forumet. Synes det er ille at dere sletter tråder som så er så kjær for enkelte forumbrukere...hvis det er det som er skjedd da. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 hvem vant da?? hvem fikk siste ordet??? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er det ingen moddiser som har sletta tråden? Er man hacket? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Vi undersøker hva som har skjedd. Det er lite trolig det er noen som har slettet den, men det kan ha noe med at phpbb begynner å bli ustabilt. (en av grunnene vi skifter forumløsning). Vi jobber med å få den tilbake igjen, og om den finnes i databasen skal vi nok klare å redde den. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dere har vel backup av databasen ? Bare hente inn den siste det. ? Lenke til kommentar
hwnsux Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ignorer hwnsux. Han er bare ute etter en ting og med å ignorere han så vil han gå lei. La moderator ta seg av saken. Og så anngående SO2. En tråd som det kan da dere ikke bare slette? SO har vært en tradition i flere gennerasjoner () av forumet. Synes det er ille at dere sletter tråder som så er så kjær for enkelte forumbrukere...hvis det er det som er skjedd da. SO2 = Jeg får mindre pikk jo flere poster jeg har. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dere har vel backup av databasen ? Bare hente inn den siste det. ? Ja, men siden det kommer så mange poster hele tiden prøver vi heller å redde so Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg tenkte jo da på Db til SO2 for dere kan jo ekstrakte den ut av den siste backuppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå