Gaute Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei, har fått et spørsmål fra et familiemedlem som har vært litt slem. Han fikk en kammerat til å installere XP pro på maskinen sin, men hadde ikke kjøpt den (fyy). Så etter en stund så få han det for seg at han skal bli en lovlydig borger å kjøpe en XP pro lisens. Men har ikke noe serlig lyst på å installere alt på nytt. Er det noen måte å kjøre inn det nye serie nummeret på? Tenkte å ksnakje bruke sysprep, men testet det på en masin først og da får jeg bare en feilmelding ved oppstart igjen. (noe om setup not was not completed, run setup again... eller noe i den dur) G. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 går fint ann å bytte serialen i windows xp, husker ikke adr her men er ikke vanskelig å finne bruksanvisning etter et søk på google eller microsoft.com Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Der kom den ja bare hjernen min som tok helg noen timer før meg :oops: søkte rett og slett med feile keywords... G. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 i registry så søker du etter xp keyen du brukte (når du kjørte pirat) så erstatter du den med den nye. Xp pro eng har noen feil har jeg oppdaget etter å ha snakket med noen. Feilene har skjedd på pakkepcr og gjør at sikkerhetsfunksjonen slår seg vrang. Dermed er det umulig å få kontakt med hd. (skjer bare når du drar ut idekablene og styrer med den. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Du kan finne oppskrift her http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q328874 Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Søk i registret etter OOBETIMER, bytt på hva som helst der. Skriv dette i kjør etterpå: %systemroot%system32oobemsoobe.exe /a Trykk enter, si at du vil aktivere via telefon, og avbryt "påloggingen" og bytt cd-key. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du kan finne oppskrift her http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q328874 Den guiden viser til bytte på XP-nøkkel i forbindelse med SP1. Nå har jeg SP2 inne og er lite lysten på at ting skal gå filleveien. Jeg har også kjøpt lisens nå etter MS skal begynne å luke ut de som ikke har.. Er metoden trygg, eller bør jeg finne frem XP'cd og formattere..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå