Fjellsame Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei.. Jeg lurte på hvor jeg kan finne bra (trance/dance) musikk på nettet? Er det noen som har forslag på slik bra musikk så kom med det.. Alt av interesse.. Takker for svar.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sjekk ut sig'en til SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Visst du sitter noen timer og ser på Svisj på NRK2 så finner du sikkert noe. :wink: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 I norge er det lovlig å skaffe seg mp3 filer med kopibeskyttelse (vet ikke ka eg skal kalle det), men det er forbudt her på forumet å spre måter å skaffe seg slik musikk... (tror jeg) men du finner sikkert ikke en internett side med denne musikken, men hvis du har noen kamerater som lager musikk kan de dele denne på kazaa, så kan du laste denne ned derfra... en ok versjon av kazaa finner du på www.kazaa-lite.tk forresten så er det ulovlig å dele kopibeskyttet materiale i norge Lenke til kommentar
falut Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 DC++,kazaa og div. andre progz er vel aktuelle dl-poster Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tenker du på amatører som legger ut sangene sin gratis på nettet eller proffe folk som egentlig selger musikken sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå