JonV Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har ei hjemmeside som jeg har hat i noen år nå. Men fantasien strekker ikke til når det gjelder å lage Logo og heller ikke Kunskapene, noe du ser på siden. Kriterier Fart Rc modellbiler og Teksten Fg-racing. Størelsen er ikke så viktig for jeg har lært meg å Rezice bildene Siden min finner dere her http://www.fg-racing.net/ Dere kan bruke logo / logoen for å logge inn til bilde galleriet hvis dere vil se litt bilder. Hadde vært fint om logoen hadde matchet Themet da På forhånd takk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Akkurat slik det ser ut nå, tror jeg det hadde vært bedre å skippa logoen og heller kjørt uten. Den var rett og slekk støgg! Skal mekke noe til deg når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg sa jo at jeg ikke hadde peiling Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg sa jo at jeg ikke hadde peiling ..og vi er her for å hjelpe. Skal som sagt mekke i sammen noe til deg i kveld. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Måtte nesten komme med et forslag Blei ikkje 100% fornøyd, men... Open for forslag til forbedringer. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Ser ok ut den kansje bytte ut det Orange med rødt. Flere forslag. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ser bra ut det PoleCat hadde du noe forslag ? ellert har jeg en vinner Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Arve's ble så fin, hadde vært godt fornøyd med den hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Da er den lagt opp Så hva tyks Jeg syntes det ble bra ihvertfall. Takk så mye arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det ble veldig bra, men fjern den sorte rammen rundt logo. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja så det når den var oppe, tar det senere, Uansett 1 milonganger bedre en forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå