Gå til innhold

Katte-drap på Robinson


kaaasen

Anbefalte innlegg

En ting dette forumet mangler; en ignoreringsfunksjon som sorterer vekk innleggene til personer man ikke gidder å lese innleggene til. Er det mulig å få til noe slik i fremtiden, eller må man holde seg til Gamer.no forumet for å ignorere slike folk?

 

 

Det finnes en måte

Trykk på X en i det høyre hjørnet av skjermen.

Slå så av datamaskinen.

Gå til nermeste butikk og kjøp hermetikk nok til ca et halvt år.

Gå så hjem og find et lite mørkt rom. (et kott passer fint)

Om det ikke er innlagt vann i romm et så få det gjort snarest eller gå til nærmeste butikk og kjøp nok vann for ca et halvt år.

Ta alt hermetikken og vannet og sett deg inn i det mørke rommet.

Sitt der i ca et halvt år og tro at du altid har rett samme vor dumt det du sier er.

Etter et halvt år nåt maten og vannet er slutt går du ut igjen.

Gjenta så prosesen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse


Fra: Mr. Crunch 

Til: Luftbor 

Skrevet: 20 Okt 2003 18:44 

Tema: Du gjør meg kvalm   

OVerskriften sier alt. Det jeg har aller mest lyst til er å finne ut hvor du bor, dra hjem til deg og banke det lille du har av vett ut av skallen på deg! 

 

Kan du bli mer patetisk?

 

Sendte mr. Crunch dette til deg?

 

Det er ihvertfall noe av det mest idiotiske jeg noen gang har sett! Fytte helvete. Og slikt skal være fra en som kaller seg voksen? Jeg vil anbefale en tur til "mann i hvit frakk" så fort beina bærer. Og kanskje et lite sosialiseringskurs i tillegg.

Det må da gå an å diskutere på vettugt vis? Man har alle forskjellige meninger om en sak, men man går da virkelig ikke ut og truer med vold dersom noen ikke vil skifte til din oppfatning.

Selv om jeg støtter Mr. Crunch i saken han fremla her, så går dette langt over viddene, og han kvalifiserer nå til tittelen "Årets mest barnslige"

:evil::grumpy:

Lenke til kommentar

Dette bare beviser at når folk ser en søt liten pus blir flådd og fortært, klarer ikke mange å tenke klart. Når f.eks lille Per på gården har grisen Nasse som kjæledyr, må det bare gå galt når han neste dag ser Nasse hengt oppetter låveveggen flådd.

 

Da sier far "Velkommen til den virkelige verden".

 

Er man kjøtteter og ikke greier å slakte, asossierer jeg det med hykleri. :yes:

Lenke til kommentar

*gjesp*

 

Dette var en festlig tråd.

 

Katter blir jo gitt vekk i øst og vest, hum. Lurer på åssen dem smaker igrunn?

 

Litt kjipt med dem restriktive avlivningsmetodene da... hvorfor kan man ikke bare mate ei katte med rottegift?

 

Er jo smertefritt nok det vel, eller? Trodde rottegift medførte at blodet koagulerte (eller mistet evnen til å koagulere, var det slik), og at dyret sovnet rolig og fredelig inn.

 

 

EDIT:

<"negative-attention whore"-modus>

Her er det en grunnleggende oppskrift på kattetilberedning.

</"negative-attention whore"-modus>

Lenke til kommentar
*gjesp*

 

Dette var en festlig tråd.

 

Katter blir jo gitt vekk i øst og vest, hum. Lurer på åssen dem smaker igrunn?

 

Litt kjipt med dem restriktive avlivningsmetodene da... hvorfor kan man ikke bare mate ei katte med rottegift?

 

Er jo smertefritt nok det vel, eller? Trodde rottegift medførte at blodet koagulerte (eller mistet evnen til å koagulere, var det slik), og at dyret sovnet rolig og fredelig inn.

 

 

EDIT:

<"negative-attention whore"-modus>

Her er det en grunnleggende oppskrift på kattetilberedning.

</"negative-attention whore"-modus>

 

Kvalmt at du faktisk tør å si sånt.

 

Og den siden du henviser til burde vært stengt :grumpy:

Lenke til kommentar

Nå så jeg ikke episoden hvor de slaktet kattekreket, men jeg synes det er direkte latterlig at folk tilter over at noen tar livet av og spiser en katt. Så lenge katta ikke led, har jeg ingen problemer med det. Jeg skulle likt å vite om de samme dyrevernerne som går i harnisk over kattemasakren på robinson-øya spiser kylling og egg? Eller for den saks skyld kjøtt, uansett hvilket kjøtt det er snakk om. DER har du i såfall stjerneeksempel på dobbeltmoral!

Jeg har selv katt, er vanvittig glad i den lille fysaken - men det gjør ikke at jeg automatisk går i frø dersom noen, på en forsvarlig måte, tar livet av en katt. Om jeg derimot får se dyreplageri, stiller saken seg langt annerledes...

Som jeger har jeg lært respekt for dyr, og jeg har lært hvordan dyr skal avlives på en forsvarlig og ordentlig måte. Jeg har vært uheldig og skadeskutt en and, men sørget for at lidelsene ble så kortvarige som mulig. Spør dere meg, må man ha et nyansert og avbalansert forhold til disse tingene. Ekstremister finner du overalt - og det er stort sett slike folk som ødelegger for enhver sak.

 

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar

Hadde frista heller lite å spise et kjæledyr av den norske betydningen av ordet (i andre land så er jo hund/katt som kylling). Men jeg tviler på at så altfor mange av dere virkelig har sulta, og om dere virkelig hadde sulta (uten noen form for backup) så ville jeg nok revurdert om jeg ville spist en katt/hund, og mest sannsynlig tatt den. Men jeg hadde nok ikke vært den hadde vært den som hadde avlivet vesenet. Det har jeg rett og slett ikke hjerte til.

 

Syns saken ligger i grenseland. Folka er sultne, og avliver katta, greit. At TV3 gjør underholdning av det, høl i huet.

Lenke til kommentar
Men jeg hadde nok ikke vært den  hadde vært den som hadde avlivet vesenet. Det har jeg rett og slett ikke hjerte til.  

 

Tror vel kanskje endel av problemet ligger her ogsaa.

 

Folk som vokser opp i dag har ikke noe forhold til mat, annet enn at det kommer ifra kjoeledisken.

 

Skulle gjerne sett at skolene ble litt flinkere til aa ta med elevene paa avliving og slakting av f.eks. gris og kyllinger.

 

Synes det er saa totalt hjelpeloest aa se et menneske paa noen tyve aar ikke takle aa flaa, snitte, og renske en liten kanin engang.

For ikke aa snakke om dem som kaster opp bare dem faar ansvaret for aa avlive en fisk.

Lenke til kommentar

poenget var jo det at man skal ikke lage underholdning av det ..katten var jo helt klart plassert ut der.!

men det som faktisk er real life er at man begynner å bruke hue og ikke alt annet! som f.eks: oj en katt! nam sulten, spise...!

 

hmm in real life ville det ikke vært noen katt på en øde øy..(det er faktisk veeeldig sjeldent!) så da måtte man had tydd til andre gods som f.eks Fisk..frukter osv...

 

det som er fakta f*** er at er man virkelig sulten kunne de jo spist værandre! DET VILLE VÆRT UNDERHOLDNING DET!... :lol:

Lenke til kommentar
mmm katt!

...

spiste forresten kenguru i tsjekkia i fjor, ikke værst.

 

her er en fin side for katte elskerne: Bonzai Kitten

 

Kenguru? I Tsjekkia?

Hm. Og du _vet_ at dette var kenguru? Kengurukjoett smaker etter min erfaring ikke noe spesielt... sikker paa at det ikke var litt saann "El Ratto"-burger? :D

 

Men BonzaiKitten er festlig, alltid noen som gaar paa den... som vi ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...