DummeGaas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det hadde vært passende å poste dette bildet et sted i denne tråden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det hadde vært passende å poste dette bildet et sted i denne tråden. LOL Bildet er morsomt men sikkert manipulert. eller? :o Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Mange mennesker her som tydeligvis ikke har opplevd å ha et ekte kjæledyr her, eller som bare er ødelagte inni seg gitt...merkelig at dårlig oppvekst kan gjøre slik med folk Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr..... Eller....stek den og send det saftige låret til meg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er jo helt sykt. Rett å slett kvalmt Helt enig, f@en ta de besteborglige forkjemperene Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Såg dere MortenM bakpå VG i går? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Såg dere MortenM bakpå VG i går? Nope, hva stod det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 hahaha dritt kult! Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 katta fra robinson burde lest litt little-gamers.com stiper http://wench.little-gamers.com/index.php?strip_id=669 Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nå gjorde de det nettopp. Ganske udigg egentlig :-? Jeg tror ikke jeg hadde spist katt selv om jeg hadde vært med på det der Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har ingen moralske hemninger med å spise katt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Oi!! :o Skal dere andmelde folk på tv som reklamerer for mat og da eller? Husk at alt kjøtt folk spiser i filmer i f.eks middager er DREPTE dyr! OMFG! andmeld dem alle sammen, yeah right! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Oi!! :o Skal dere andmelde folk på tv som reklamerer for mat og da eller? Husk at alt kjøtt folk spiser i filmer i f.eks middager er DREPTE dyr! OMFG! andmeld dem alle sammen, yeah right! Helt enig! (hvis det var ironi :wink: ) Folk har intet problem med å spise oksekjøtt. Hva er egentlig forskjellen mellom et husdyr (også kalt 'kjeledyr' og et nyttedyr (for okser er nyttedyr: pløye åkre osv...) bortsett fra at nyttedyret er større eg ikke så 'søtt' som et kjeledyr. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 75 Kr til de første 100 folkene som dukker opp på døren min med hodet til reality serienes forfatere og producere. Bonus til den som kommer med hodet til den som producerer robinson. Det er da min mening. Ønsker alle som lager slike show kunne få sysflis til jul :smile: Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 75 Kr til de første 100 folkene som dukker opp på døren min med hodet tilreality serienes forfatere og producere. Bonus til den som kommer med hodet til den som producerer robinson. Er det 100 forfattere og produsenter til Robinson. Tror nok ikke det. Dessuten så var det kun deltakerne som hadde noe med at den katten ble slaktet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Oi!! :o Skal dere andmelde folk på tv som reklamerer for mat og da eller? Husk at alt kjøtt folk spiser i filmer i f.eks middager er DREPTE dyr! OMFG! andmeld dem alle sammen, yeah right! Helt enig! (hvis det var ironi :wink: ) Folk har intet problem med å spise oksekjøtt. Hva er egentlig forskjellen mellom et husdyr (også kalt 'kjeledyr' og et nyttedyr (for okser er nyttedyr: pløye åkre osv...) bortsett fra at nyttedyret er større eg ikke så 'søtt' som et kjeledyr. Det er stor forskjell på okse og katt. Det som gjør katten lite attraktiv som føde, er at den er så tøyelig bløt og feminim i væremåten. En type skapning det er enslags dødsynd å spise liksom. Okse er motsatt; et traust kjøttberg helt Bibelsk å ete Lenke til kommentar
farke Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er stor forskjell på okse og katt. Det som gjør katten lite attraktiv som føde, er at den er så tøyelig bløt og feminim i væremåten. En type skapning det er enslags dødsynd å spise liksom. Okse er motsatt; et traust kjøttberg helt Bibelsk å ete Det er noe av det dummeste og mest dobbeltmoralistiske jeg har hørt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Mange mennesker her som tydeligvis ikke har opplevd å ha et ekte kjæledyr her, eller som bare er ødelagte inni seg gitt...merkelig at dårlig oppvekst kan gjøre slik med folk Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr..... Eller....stek den og send det saftige låret til meg. Oisann! Fant du på det helt selv, eller måtte du få hjelp av noen kamerater på din alder? Flott med idiotiske nykommere! Støtter opptaksprøve-saken det var litt snakk om for å få være med på forumet, slik at vi får vekk slike som Luftbor! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr..... Eller....stek den og send det saftige låret til meg. Oisann! Fant du på det helt selv, eller måtte du få hjelp av noen kamerater på din alder? Flott med idiotiske nykommere! Støtter opptaksprøve-saken det var litt snakk om for å få være med på forumet, slik at vi får vekk slike som Luftbor! Syns du tar deg litt vel masse ut nå. Forstår at du er oppgira over saken, men ta det nå litt rolig med den frekke tonen din. Kan bli ferie av sånt dersom en moderator ser det :wink: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr..... Eller....stek den og send det saftige låret til meg. Oisann! Fant du på det helt selv, eller måtte du få hjelp av noen kamerater på din alder? Flott med idiotiske nykommere! Støtter opptaksprøve-saken det var litt snakk om for å få være med på forumet, slik at vi får vekk slike som Luftbor! Syns du tar deg litt vel masse ut nå. Forstår at du er oppgira over saken, men ta det nå litt rolig med den frekke tonen din. Kan bli ferie av sånt dersom en moderator ser det :wink: Svarer frekt tilbake jeg, og jeg har meldt fra til moderator om Luftbor og hele tråden for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå