Gå til innhold

Katte-drap på Robinson


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi!!  :o

 

Skal dere andmelde folk på tv som reklamerer for mat og da eller? Husk at alt kjøtt folk spiser i filmer i f.eks middager er DREPTE dyr!

 

OMFG! andmeld dem alle sammen, yeah right!

Helt enig! (hvis det var ironi :wink: ) Folk har intet problem med å spise oksekjøtt. Hva er egentlig forskjellen mellom et husdyr (også kalt 'kjeledyr' og et nyttedyr (for okser er nyttedyr: pløye åkre osv...) bortsett fra at nyttedyret er større eg ikke så 'søtt' som et kjeledyr.

Lenke til kommentar
75 Kr til de første 100 folkene som dukker opp på døren min med hodet til

reality serienes forfatere og producere. Bonus til den som kommer med hodet til den som producerer robinson.

Er det 100 forfattere og produsenter til Robinson. Tror nok ikke det. Dessuten så var det kun deltakerne som hadde noe med at den katten ble slaktet.

Lenke til kommentar
Oi!! :o

 

Skal dere andmelde folk på tv som reklamerer for mat og da eller? Husk at alt kjøtt folk spiser i filmer i f.eks middager er DREPTE dyr!

 

OMFG! andmeld dem alle sammen, yeah right!

Helt enig! (hvis det var ironi :wink: ) Folk har intet problem med å spise oksekjøtt. Hva er egentlig forskjellen mellom et husdyr (også kalt 'kjeledyr' og et nyttedyr (for okser er nyttedyr: pløye åkre osv...) bortsett fra at nyttedyret er større eg ikke så 'søtt' som et kjeledyr.

 

Det er stor forskjell på okse og katt.

Det som gjør katten lite attraktiv som føde, er at den er så tøyelig bløt og feminim i væremåten. En type skapning det er enslags dødsynd å spise

liksom. Okse er motsatt; et traust kjøttberg helt Bibelsk å ete

Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på okse og katt.

Det som gjør katten lite attraktiv som føde, er at den er så tøyelig bløt og feminim i væremåten. En type skapning det er enslags dødsynd å spise

liksom. Okse er motsatt; et traust kjøttberg helt Bibelsk å ete

 

Det er noe av det dummeste og mest dobbeltmoralistiske jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Mange mennesker her som tydeligvis ikke har opplevd å ha et ekte kjæledyr her, eller som bare er ødelagte inni seg gitt...merkelig at dårlig oppvekst kan gjøre slik med folk :shrug:

 

Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr.....

 

Eller....stek den og send det saftige låret til meg.

 

Oisann! Fant du på det helt selv, eller måtte du få hjelp av noen kamerater på din alder?

 

Flott med idiotiske nykommere! Støtter opptaksprøve-saken det var litt snakk om for å få være med på forumet, slik at vi får vekk slike som Luftbor! :woot:

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr.....

 

Eller....stek den og send det saftige låret til meg.

 

Oisann! Fant du på det helt selv, eller måtte du få hjelp av noen kamerater på din alder?

 

Flott med idiotiske nykommere! Støtter opptaksprøve-saken det var litt snakk om for å få være med på forumet, slik at vi får vekk slike som Luftbor! :woot:

 

Syns du tar deg litt vel masse ut nå. Forstår at du er oppgira over saken, men ta det nå litt rolig med den frekke tonen din. Kan bli ferie av sånt dersom en moderator ser det :wink:

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt å ta knekken på ditt kjæledyr.....

 

Eller....stek den og send det saftige låret til meg.

 

Oisann! Fant du på det helt selv, eller måtte du få hjelp av noen kamerater på din alder?

 

Flott med idiotiske nykommere! Støtter opptaksprøve-saken det var litt snakk om for å få være med på forumet, slik at vi får vekk slike som Luftbor! :woot:

 

Syns du tar deg litt vel masse ut nå. Forstår at du er oppgira over saken, men ta det nå litt rolig med den frekke tonen din. Kan bli ferie av sånt dersom en moderator ser det :wink:

 

Svarer frekt tilbake jeg, og jeg har meldt fra til moderator om Luftbor og hele tråden for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...