pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg har alltid sett for meg at guds vesen er en gullbanan, altså en bananformet eksistens som er gullbelagt (når jeg ser etter er det også litt chromeeffekter enkelte steder) - denne eksistensen sitter i en kurvstol som henger i en spiker festet i himmelen, som da henger og slenger i løse luften over Galdhøpiggen.Dette har jeg sett for meg helt siden jeg var kanskje 5 år, altså har jeg alltid sett for meg Gud som et intetkjønn, i motsetning til andre som bestemt mener gud er enn mann. Hva tenker dere, kan det være at dersom gud eksisterer så er han en gullklump? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Gud er en krokkodille med baggy klær, briller og caps. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Her ser du Gud som lager en fantastisk regnbue. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Vi vet alle svaret på det spørsmålet. 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Trenger nødvendigvis gud å se ut som noe som helst? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Som christer falck Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Dette er Gud. Endret 15. juni 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Med andre ord ser gud ut akkurat som du vil han skal se ut, og ingen kan si det er riktig eller feil. Det er det som er det fine med slike skapninger som eksisterer i menneskets sinn, det har ingen bestemt form. Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Han er en gullbanan, sånn er det bare Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Et blenende vakkert varmt lys. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 mellom disse ord finner du gud Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Opphold, dvs. ingen skrift. . . det er helt riktig, gud er ingenting, men han eksisterer likevel i mange menneskers sinn. Det gjør han derimot ikke til et reelt vesen. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det gjør han derimot ikke til et reelt vesen. Er det sant? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Han ser ikke ut www.trommelyd.no Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Er det sant? I den grad fantasier ikke er virkelige er det sant. Han virker å være virkelig for de som inbiller seg det, men ikke for andre. Men hvordan han ser ut avhenger av hva den troende er blitt fortalt, eller har lest seg til. Da kan de danne seg et mentalt bilde av han. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 I den grad fantasier ikke er virkelige er det sant.Han virker å være virkelig for de som inbiller seg det, men ikke for andre. Men hvordan han ser ut avhenger av hva den troende er blitt fortalt, eller har lest seg til. Da kan de danne seg et mentalt bilde av han. Pew, er egentlig litt lettet jeg. Over at han ikke finnes. Da kan jeg gjøre som jeg vil. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Gud er hvit, svart, rød og gul. Gud har blondt, brunt, svart, rødt og grått hår. Gud har både runde og skjeve øyne. Gud er en grusom massemorder og bare snill og god. Han er mann og hun er kvinne. Ikke rart at færre og færre tror på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå