TommyFM Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Klarte uheldigvis å slette en del filer på maskinen min som jeg skulle ta vare på. Fant et prog som fant fram filene igjen, men får ikke gjenopprettet de fordi det demo. Finnes det noen lignende programmer som er gratis? Ser liksom ikke vitsen med å betale 1000kr for å få rettet opp noen filer på ca 15GB. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Synd med filene dine. Men det er fremdeles ingen grunn til at jeg skal gi deg key til GetDataBack . Du får kjøpe den dersom filene er viktige, eller lete videre til du finner et gratis program. Har selv kjøpt programmet og brukt det med stort hell, det er en fornuftig investering. Husk retningslinjene... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Trenger du en key til det så får du kjøpe det, end of discussuion. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Spør jo hovedsaklig om det finnes noen gratis programmer som gjør samme nytten. Å betale 600-1000kr for et engangs tilfelle er litt for mye for en lærling. Har ikke nok penger. Mulig dere driter penger, men det gjør ikk jeg. :wink: Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Enig med Tommy her, unødvendig av moderator å være så krass. Han spør etter gratis alternativer, IKKE etter en key! Tommy: har du funnet noe ? - Ralek - Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Han har redigert bort spørsmålet om key nå. :-) Har du prøvd å søke på download.com? Det var der jeg først kom over GetDataBack, og det var mange andre programmer i samme sjangeren der også. Jeg så ikke så nøye etter på alle, da jeg fant noe som passet for meg ganske fort. Skal ikke se bort fra at der er noen som er gratis eller har en 10 dagers prøveversjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå