Gå til innhold

Er PS Vita verdt det?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal til USA mandag og har muligheten til å kjøpe nye PS Vita Slim med borderlands 2 bundle til 1200 kr.

Er dette en konsoll som det finnes gode spill til og som fortsatt utvikles til? Har sett på endel spill som iogforseg ser ganske interessante ut. Jeg har bare ikke lyst til å kjøpe en konsoll som dør om et år.

Dere som har/har prøvd vita, er den verdt 1200 med et spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er det flere eksklusive spill som kun er til Vita, i tillegg til masse indie-spill. PS Vita blir nok ihvertfall å leve å beste velgående ut PS4 sin levetid. Om ikke lenge blir PS Now tilgjengelig til Vita, noe som betyr at du kan spille masse PS3-titler på den. Også må du ikke glemme at du kan streame bildet direkte fra PS4 til Vita. Det er også massevis av PSP-spill til Vita.

Dette er noen av mine favoritter:

Walking Dead

Lego Batman

God of War

Sly Trilogy

Borderlands 2

Little Big Planet

Rayman Legends

Rayman Origins

Også får du selvfølgelig en god del spill gjennom PS+ uten å betale noe ekstra. Jeg tror Uncharted er en av dem.

Edit: Sony nevnte forresten at det for øyeblikket er over 100 spill i utvikling til PS Vita.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Skal til USA mandag og har muligheten til å kjøpe nye PS Vita Slim med borderlands 2 bundle til 1200 kr.

Er dette en konsoll som det finnes gode spill til og som fortsatt utvikles til? Har sett på endel spill som iogforseg ser ganske interessante ut. Jeg har bare ikke lyst til å kjøpe en konsoll som dør om et år.

Dere som har/har prøvd vita, er den verdt 1200 med et spill?

Jeg ville egentlig ikke ha vita i det hele tatt, men skaffa meg den da jeg fikk den for 1000 lappen

Er ikke så veldig mange gode spill til vita ennå, å minnebrikkene dens er grisedyre. så om du vil ha vita, kjøp fysiske spill.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Som flere skriver er det ikke mange spillene. Men selv kan jeg anbefale:

-Tearaway (anbefales sterkt)

-Persona 4 golden

-Gravity Rush (selv likte jeg dette veldig godt. Men er forskjellig meninger om det)

-Killzone Mercenary

-LittleBigPlanet PSVita

Lenke til kommentar

Vart med på hytta en tur i helga så fant ut at det var perfekt å ha med meg ps vitaen ;) sitter å spiller metal gear solid 2 nå og da :) ganske fantastisk ettersom jeg ikke har spillt det før ;)

Det er jo et poeng. Har du ikke spilt noen gode klassikere som også finnes på psvita så er det jo en gylden anledning til å spille de:-P

Lenke til kommentar

Ser grei ut den også! Får man plass til alle spillene på et 8gbkort da?

Nope, de fleste spill tar en god del, å jeg fyllte min 16gb opp lett.

Så jeg vurderer sterkt å kjøpe en 64gb fra kina for en 100 lapp mer enn norge selger 32gb for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...