Arne Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hei! Skal til USA mandag og har muligheten til å kjøpe nye PS Vita Slim med borderlands 2 bundle til 1200 kr. Er dette en konsoll som det finnes gode spill til og som fortsatt utvikles til? Har sett på endel spill som iogforseg ser ganske interessante ut. Jeg har bare ikke lyst til å kjøpe en konsoll som dør om et år. Dere som har/har prøvd vita, er den verdt 1200 med et spill? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) For det første er det flere eksklusive spill som kun er til Vita, i tillegg til masse indie-spill. PS Vita blir nok ihvertfall å leve å beste velgående ut PS4 sin levetid. Om ikke lenge blir PS Now tilgjengelig til Vita, noe som betyr at du kan spille masse PS3-titler på den. Også må du ikke glemme at du kan streame bildet direkte fra PS4 til Vita. Det er også massevis av PSP-spill til Vita. Dette er noen av mine favoritter: Walking Dead Lego Batman God of War Sly Trilogy Borderlands 2 Little Big Planet Rayman Legends Rayman Origins Også får du selvfølgelig en god del spill gjennom PS+ uten å betale noe ekstra. Jeg tror Uncharted er en av dem. Edit: Sony nevnte forresten at det for øyeblikket er over 100 spill i utvikling til PS Vita. Endret 15. juni 2014 av ^Th0mas^ 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Viss du har ps3 eller 4 er den hvertfall verdt det, kombinert med ps+. Bruker den for det meste når jeg er ute og reiser, og alle spillene har jeg fått "gratis" pga ps+. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hei! Skal til USA mandag og har muligheten til å kjøpe nye PS Vita Slim med borderlands 2 bundle til 1200 kr. Er dette en konsoll som det finnes gode spill til og som fortsatt utvikles til? Har sett på endel spill som iogforseg ser ganske interessante ut. Jeg har bare ikke lyst til å kjøpe en konsoll som dør om et år. Dere som har/har prøvd vita, er den verdt 1200 med et spill? Jeg ville egentlig ikke ha vita i det hele tatt, men skaffa meg den da jeg fikk den for 1000 lappen Er ikke så veldig mange gode spill til vita ennå, å minnebrikkene dens er grisedyre. så om du vil ha vita, kjøp fysiske spill. Endret 15. juni 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Som flere skriver er det ikke mange spillene. Men selv kan jeg anbefale: -Tearaway (anbefales sterkt) -Persona 4 golden -Gravity Rush (selv likte jeg dette veldig godt. Men er forskjellig meninger om det) -Killzone Mercenary -LittleBigPlanet PSVita Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Vart med på hytta en tur i helga så fant ut at det var perfekt å ha med meg ps vitaen sitter å spiller metal gear solid 2 nå og da ganske fantastisk ettersom jeg ikke har spillt det før Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Vart med på hytta en tur i helga så fant ut at det var perfekt å ha med meg ps vitaen sitter å spiller metal gear solid 2 nå og da ganske fantastisk ettersom jeg ikke har spillt det før Det er jo et poeng. Har du ikke spilt noen gode klassikere som også finnes på psvita så er det jo en gylden anledning til å spille de:-P Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Hmm. Må si det frister med en runde crash bandicoot ja. Godt det er unison enighet på sony-forumet om at PS Vita er bra. Jeg ender nok opp med å kjøpe en.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Lurer på om det kan lønne seg for deg å kjøpe den vita slim ultimate pakken som gamezone har. 1800 kr for PS Vita Slim med 8 GB minnekort, og fem spill 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Ser grei ut den også! Får man plass til alle spillene på et 8gbkort da? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nå ble jeg jammen fristet til å beholde vitaen min etter å ha lest gjennom denne tråden Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Ser grei ut den også! Får man plass til alle spillene på et 8gbkort da?Aner ikke hvor mye plass spillene tar, men de bør vel ikke ta store plassen. Kanskje noen andre her har vita som vet ca hvor mye plass spill tar EDIT: Ser det er stor variasjon på størrelsene http://ign.com/wikis/ps-vita/Vita_Games_Sizes# Endret 15. juni 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ser grei ut den også! Får man plass til alle spillene på et 8gbkort da? Nope, de fleste spill tar en god del, å jeg fyllte min 16gb opp lett. Så jeg vurderer sterkt å kjøpe en 64gb fra kina for en 100 lapp mer enn norge selger 32gb for Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Kjøpte meg 32GB på tilbud her til lands. Har PS+ og det fyltes opp på noen måneder. Vurderer å bestille 64GB selv. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Og det her fungerer veldig bra og: http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xpa1/t51.2885-15/10349756_1425311697753790_1258199117_n.jpgDestiny Alpha via PS4, streames på PSVita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå