Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Man ser hakkene relativt godt. Jeg ser dem ikke fra pulten. Men jeg ser dem hvis jeg går bort til kabinettet og ser ned på hullet! :sad: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 til dere som sier at dette ikke kan kalles en mod: 'å 'modde'' er en forkortelse for 'å modifisere'. modifisere betyr å endre. alt man gjør som er en endring er en modifikasjon(?), og altså en mod. tøff vifte foresten, selvom rødfargen ikke passa helt :wink: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 00:45, Arntfinn skrev:til dere som sier at dette ikke kan kalles en mod:'å 'modde'' er en forkortelse for 'å modifisere'.modifisere betyr å endre. alt man gjør som er en endring er en modifikasjon(?), og altså en mod. Joda, for så vidt enig med deg der, men etter hvert som et ord blir "brukt", endrer det på en måte betydning.. hvis du skjønner hva jeg mener. Det man mener med en mod, er ikke det samme som jeg ville ment med en modifikasjon :smile: Men du har jo et poeng, og sånn rent teoretisk er det jo jeg som bruker språket/ord feil da, men men.. du er vel ikke tilfeldigvis norsklærer eller noe? :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: thomasr skrev (2002-02-20 01:19):du er vel ikke tilfeldigvis norsklærer eller noe? Hehe. Enn du da? :wink: Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 ville ikke kalle det der en casemod! du har bare satt inn en 92mm eller 120mm i toppen! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 23:54, TerjeJensen skrev:ville ikke kalle det der en casemod!du har bare satt inn en 92mm eller 120mm i toppen! 120mm! Dessuten: Modde = modifisere. Modifisere = forandre Jeg har forandret på kabinettet i forhold til slik det er fra fabrikken! Forandret det slik at jeg får bedre kjøling! Q.E.D : Jeg har moddet! Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 04:08, Corleone skrev:Forresten, Kenny:Ser at det var litt skeivkutta hull. Jeg kan anbefale slike hull-kuttere en monterer på driller. Aner ikke hva det kalles, men hullet blir perfekt! Hullsag heter det. Lenke til kommentar
Eric Green Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hullsag? Hull kutter? Hæ? Kan noen fortelle meg hva det er og hvorfor det gir perfekt resultat? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Slike runde saker, er blad som man fester til en hvilken som helst borremaskin. Ofte brukt til å borre hull til kontakter i hus... De er HELT runde... Finnes egne typer til metall og egne til treverk. Tror de koster noen hundre kroner... Bare spø hos en jernvarekjede. De vet sikkert hva du mener! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jobben du har gjort gjør hva den skal.... synes ikke så så ille ut jeg... Men, jeg kan se at luftstrømmen blir hindret av en stor klump med strømledninger. Du burde feste dem sammen på et slags vis slik at luftgjennomstrømmingen blir bedre.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 ok... jeg så nå at du hadde gjort så godt du kan med ledningene.. Treig linje... så ikke de andre bildene før jeg svarte... sorry Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Er det Enermax viftene som har de gjennomsiktige bladene? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: Zerpent skrev (2002-02-24 17:26):Er det Enermax viftene som har de gjennomsiktige bladene? Jepp, de har også regulerbar hasighet... kjempemorro å leke med når du bare sitter der liksom... Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: Joda, for så vidt enig med deg der, men etter hvert som et ord blir "brukt", endrer det på en måte betydning.. hvis du skjønner hva jeg mener. Det man mener med en mod, er ikke det samme som jeg ville ment med en modifikasjon :smile: Men du har jo et poeng, og sånn rent teoretisk er det jo jeg som bruker språket/ord feil da, men men.. du er vel ikke tilfeldigvis norsklærer eller noe? :wink: neida hehe...har 3 i norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå