Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg har saget et lite hull i toppen av kabinettet for å få plass til en 120mm vifte! Hva synes dere? Jeg likte kabinettet som det var, og moddingen er gjennomført av prakstiske saker. ENKEL OG GREI MOD :smile: http://home.online.no/~rojastok/artimages/ Forresten: De nylonstrømpene var noe gamle greier jeg fant i skapet på badet (de er ikke mine ) Så hva synes dere? For lite moddet? Jeg synes det er akkurat passe! :razz: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Nå har jeg laget det som en html side slik at det er lettere å se bildene! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-02-18 21:24 ] Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Seriøs størrelse på bildene dine Så bra ut det kabinettet. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 21:27, jallajalla skrev:Seriøs størrelse på bildene dine Så bra ut det kabinettet. Men det kavaliteten var jo god! Ja kom til å tenke på det med størrelse nå i ettertid! :smile: Hvordan skal jeg ordne det? Program osv.....? Litt mer info: 80mm rett bak CPU blåser INN rett på ribben, slik at CPU vfiten får tilførsel av kald luft! Jeg har også en 80mm som suger INN i front nede! (man ser den så vidt på bilde nummer 2) 120mm suger UT den varmen luften (som stiger) [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-02-18 21:31 ] Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Huskeregel for kabinettvifter: Utsug i topp og innsug i bunnen. Slik for man skikkelig ventilasjon. Har et litt større Chieftec kabinett(DA01-WD). Skal plassere inn plexiglass og kaldkalode snart. Viften bak prosessor bør suge luft, ikke blåse. I mitt første modd, HQ45A, plasserte jeg inn viftene helt vilt. Det ente opp med et herpa kabinett med 11 kabinett vifter. Det så ut som et monster! Jeg har kjøpt meg et Chieftec Kabinett og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Takker for tipset! Men jeg har jo allerede en 120mm og 80mm(i PSU) som suger ut oppe) Det blir litt lite med den ene viften i bunn som blåser inn! For din skyld skriver hva tempen ligger på: CPU'en har aldri vært høyere enn 39 grader (AMD XP 1700+ ) dette etter lang tid med spilling! På idle ligger kabinett-tempen på 32 grader (varm i rommet da) og CPU på 34-35) Dette er ganske lite med tanke på at viftene går på det stilleste nivå! Dessuten blåser den ene viten kald luft over mitt varme GeForce3 kort! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-02-18 21:40 ] Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Du kan vel velge kvalitet på bildene med kameraet ditt? Ellers er det vel "optimize for web" i de fleste bildebehandlings programmer. Kvaliteten var bra den. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei. Meget stilfult! :smile: Artig å se at noen ikke går til ytterligheter med sine kabinetter... he he he. Mvh knutern_ Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Stilig! Enkelt og elegant. Digger gullfargen på grillen, og de gjennomsiktige bladene på vifta. Perfekt hvis en har en kald-katode eller to i kabinettet. Hva med å svi av 200 spenn på laserkutta viftegrill a-la Microplex eller.no? Jeg har kjempelyst til å gjøre det, men tar meg ikke råd til det. Det var forresten ei artig løsning du hadde på luftstrømmen. Sikkert kjempebra. Jeg har samme kabinettet som deg (i svart) med to vifter i fronten, og to bak. Lurer på om jeg skal presse inn enda ei vifte, litt plexi og en blå kald-katode... *leter i pengeboka* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Corleone: Jeg har faktisk tenkt på kald katode! :smile: Har lurt litt på effekten av dette med tanke på gjennomsiktige blader! Tror også dette hadde vært tøft på grillen som sitter på CPU-ribben! Når det gjelder de laserkuttede grillene, synes jeg "biohazard" er råtøff! Men Denne vil bremse litt ned på luftstrømmen! :sad: Dessuten tror jeg ikke at jeg tar meg råd til dette jeg heller! :wink: HVis jeg hadde kjøpt en kald katode. Tror dere jeg hadde hatt en sjangs i noen modde konkurranser? (tror det skal være en her på overklokking.no om ikke så alt for lenge! ) Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ikke for å være fæl og slem her, men det dær går nå nesten ikke under modding lengre...å sette inn et par vifter og sage et hull i toppen å sette ei vifte dær. Relativt "enkel" jobb... Hvis man maler litt og sånt så begynner man å snakke, men noe så enkelt som å sette i ei vifte synes jeg ikke går under modding lengre... HTML var programering for noen år siden... ble degradert til koding ... sjønner hvor jeg vil? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 00:50, Thargoth skrev:Ikke for å være fæl og slem her, men det dær går nå nesten ikke under modding lengre... Derav overskriften: min beskjedne mod! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 22:40, Kenny000 skrev:Har lurt litt på effekten av kald katode med tanke på gjennomsiktige blader! Kanskje litt bortkasta å kjøpe kald katode bare for det? Hva med litt plexi... :wink: Quote: Når det gjelder de laserkuttede grillene, synes jeg "biohazard" er råtøff! STILIG! Jeg digger også den :smile: Kunne også tenke meg radiation, men den stopper jo omtrent all lufta :sad: Quote: Tror dere jeg hadde hatt en sjangs i noen modde konkurranser? Ikke uten noe ekstra :wink: Quote: On 2002-02-19 00:50, Thargoth skrev:Ikke for å være fæl og slem her, men det dær går nå nesten ikke under modding lengre... Hva med moderat modding da? Ikke alle styler kassa si til den blir seende ut som en bil. Noen kasser blir litt for harry esse *kremt* Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 ops: :eek: jeg sølte litt cola på toweret :?: :?: :?: dæven det var den maskinen :cry: ja slik blir det når man lager hull på toppen av kabinettet. Nei ikke no smart spørr du meg :roll: [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-19 04:07 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Vel. Du kan bare ha det så godt hvis du setter colaflaska på kabinettet! Personlig pleier jeg å ha føttene på det Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Forresten, Kenny: Ser at det var litt skeivkutta hull. Jeg kan anbefale slike hull-kuttere en monterer på driller. Aner ikke hva det kalles, men hullet blir perfekt! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Corleone: Jeg er klar over at hullet ikke ble helt jevnt. Så litt på slike runde blader, men de var litt dyre. Men hadde jeg skulle gjøre det nå hadde jeg likevele kjøpt et slikt! Kna hende jeg orner kabinettet i sommer da jeg tjener penger på sommerjobb Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei Kenny000! Syenst det var ein modderat of fin modd... Stilfylt og enkel.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-02-19 15:28 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Elegant :smile: Kanskje ikke den mest ekstreme modden (hvis det i det hele tatt er en modd :smile: Synes det at hullet ikke er rett sånn hvis du ser på det litt på avstand eller må du ha øya "helt oppe i det" for å merke noe betydelige hakk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå