Gå til innhold

Hva er forskjell med et VapoChill sett ?

Anbefalte innlegg

Hva gjør man med ting man ikke kan uttale seg om? Jo, man holder munn.

Følg ditt eget råd... :roll:

Hva er det jeg har uttalt meg om da, som jeg ikke kan noe om? Hmm?

Første inlegget vel, var ikke noe nyttig info der...

Gidder ikke du forklare så hold kjeft å la noen andre gjøre det...

Når du først måtte skrive noe kunne du like greit skrevet et fornuftig svar på det han spurte om...

Hva er poenget med et forum hvis man ikke har lov å spørre om ting man ikke vet?

Poenget er ikke å flame hverandre slik du liker å gjøre...

Hvor har det fremkommet at jeg ikke kan noe om Vapochill? Siden det er det du indirekte påstår, mener jeg.

Det har ikke fremkommet at du kan noe om vapochill heller...

Nettopp, og når ingenting har fremkommet, hvilket grunnlag har du da til å si at jeg uttaler meg om ting jeg ikke kan noe om? Jeg går selvfølgelig utifra at du faktisk forstår at førsteinnlegget ikke var alvorlig ment.

Du har skrevet ukorrekt informasjon, noe som kan føre til at personer som aldri har hørt om vapochill før får en oppfatning av at vapochill er noe annet enn det er...

Selvfølgelig vet jeg hva en vapochill er, og derfor fikk jeg med meg at din informasjon var ukorrekt...

Radiator i fryseren som det du forklarte er heller ikke en dum ide, men har ingenting å gjøre med vapochill...

Det er fullt mulig å lage en kjøleløsning på denne måten, og ikke usannsynlig at dette finnes som et ferdig kommersielt produkt, noe vapochill derimot ikke er i nærheten av...

Om du hadde sett et produkt som kunne kjøle prosessoren ned til minusgrader, og fikk vite at den fungerte ved å hente kulda fra en fryseboks, ville ikke du da ha trodd på det?

Jeg ville tilfredsstilt min naturlige nyskjerrighet ved å rote opp innformasjon på egenhånd, ikke forventet at den skulle ramle ned i fanget mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I mine øyne er det ikke noen grov "feil" å spørre på forumet uten å lete etter svar et annet sted først. Derimot er det å gi uriktig informasjon, på en ironisk men like fullt frekk måte, i mine øyne en feil.
Denne posten, som du enda ikke har svart saklig på, illustrerer min mening.

Vel, for det første er det ikke noe spørsmål der å svare på, for det andre beskriver du dine egne meninger. Har jeg ikke gjort det klart at hva du mener ikke bryr meg? I mine øyne er det en grov feil å gjøre det som er nevnt over. Sånn.

Lenke til kommentar
Hva gjør man med ting man ikke kan uttale seg om? Jo, man holder munn.

Følg ditt eget råd... :roll:

Hva er det jeg har uttalt meg om da, som jeg ikke kan noe om? Hmm?

Første inlegget vel, var ikke noe nyttig info der...

Gidder ikke du forklare så hold kjeft å la noen andre gjøre det...

Når du først måtte skrive noe kunne du like greit skrevet et fornuftig svar på det han spurte om...

Hva er poenget med et forum hvis man ikke har lov å spørre om ting man ikke vet?

Poenget er ikke å flame hverandre slik du liker å gjøre...

Hvor har det fremkommet at jeg ikke kan noe om Vapochill? Siden det er det du indirekte påstår, mener jeg.

Det har ikke fremkommet at du kan noe om vapochill heller...

Nettopp, og når ingenting har fremkommet, hvilket grunnlag har du da til å si at jeg uttaler meg om ting jeg ikke kan noe om? Jeg går selvfølgelig utifra at du faktisk forstår at førsteinnlegget ikke var alvorlig ment.

Du har skrevet ukorrekt informasjon, noe som kan føre til at personer som aldri har hørt om vapochill før får en oppfatning av at vapochill er noe annet enn det er...

Selvfølgelig vet jeg hva en vapochill er, og derfor fikk jeg med meg at din informasjon var ukorrekt...

Radiator i fryseren som det du forklarte er heller ikke en dum ide, men har ingenting å gjøre med vapochill...

Det er fullt mulig å lage en kjøleløsning på denne måten, og ikke usannsynlig at dette finnes som et ferdig kommersielt produkt, noe vapochill derimot ikke er i nærheten av...

Om du hadde sett et produkt som kunne kjøle prosessoren ned til minusgrader, og fikk vite at den fungerte ved å hente kulda fra en fryseboks, ville ikke du da ha trodd på det?

Jeg ville tilfredsstilt min naturlige nyskjerrighet ved å rote opp innformasjon på egenhånd, ikke forventet at den skulle ramle ned i fanget mitt.

Men om du har mindre kunnskap om tekniske begreper og ikke forstår noe av informasjonen du finner, eller har vansker med å i det hele tatt finne noe?

Dessuten er det jo ikke sikkert alle er utstyrt med en naturlig nyskjerrighet, slik du er utstyrt med ved siden av dine fantastiske evner til overdreven kverulering og annet pisspreik...

Lenke til kommentar
Sånn.
Greit nok det, men at du ikke synes det er en feil å gi et feilaktig svar til noen som faktisk kan oppfatte svaret som korrekt, gir deg ikke rett til å faktisk svare feilaktig. Et feilaktig svar gitt med vilje (selv om meningen var sarkastisk) er å betrakte som usaklig, og dette strider med de gode gamle retningslinjene for forumet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...