Gå til innhold

Hva er forskjell med et VapoChill sett ?

Anbefalte innlegg

Hva gjør man med ting man ikke kan uttale seg om? Jo, man holder munn.

Følg ditt eget råd... :roll:

Hva er det jeg har uttalt meg om da, som jeg ikke kan noe om? Hmm?

Første inlegget vel, var ikke noe nyttig info der...

Gidder ikke du forklare så hold kjeft å la noen andre gjøre det...

Når du først måtte skrive noe kunne du like greit skrevet et fornuftig svar på det han spurte om...

Hva er poenget med et forum hvis man ikke har lov å spørre om ting man ikke vet?

Poenget er ikke å flame hverandre slik du liker å gjøre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er tydelig at jeg og benisn ikke snakker samme språk.. jeg er ikke på dette forumet for å underholde kverulanter, så jeg tar jeg en tur ned til boksesekken min isteden for å sitte her og snakke til en kverulant. Ganske naivt av meg å tro at du kom til å skjønne hva jeg snakket om uansett.

Pass på at du ikke faller i trappen da, du vil vel ikke bli hjerneskadet sånn som du påstår jeg er.

Lenke til kommentar

Når du først måtte skrive noe kunne du like greit skrevet et fornuftig svar på det han spurte om...

Hva er poenget med et forum hvis man ikke har lov å spørre om ting man ikke vet?

Hvor har det fremkommet at jeg ikke kan noe om Vapochill? Siden det er det du indirekte påstår, mener jeg.

Lenke til kommentar

Hvor har det fremkommet at jeg ikke kan noe om Vapochill? Siden det er det du indirekte påstår, mener jeg.

Det har ikke fremkommet at du kan noe om vapochill heller...

Lenke til kommentar
Nå er heller ikke din mening av interesse for meg.
Tør jeg spørre hvorfor du fortsetter å diskutere da? Dette tar jeg som et tegn på at du har gått tom for argumenter og prøver å ta avstand fra viktigheten av hele diskusjonen.

Har du kommet med noe annet i denne debatten enn piss? Som jeg sier:din mening bryr meg ikke. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke vil diskutere med andre. Du presterer faktisk å lage et innlegg som kun inneholder en " :lol: ", det er mer enn nok grunn for meg til å si at DINE meninger bryr meg ikke.

Lenke til kommentar

Nettopp, og når ingenting har fremkommet, hvilket grunnlag har du da til å si at jeg uttaler meg om ting jeg ikke kan noe om? Jeg går selvfølgelig utifra at du faktisk forstår at førsteinnlegget ikke var alvorlig ment.

Lenke til kommentar
DINE meninger bryr meg ikke.
Jeg lurer ikke på hvorfor du har lyst til å diskutere med andre, men på HVORFOR du forteller meg at mine meninger ikke interesserer deg. Hva du mener om meg og mine meninger er irrelevant for diskusjonen, og det er meningsløst at du "bruker" din manglende interesse for mine meninger som et argument MOT dem.
Lenke til kommentar
DINE meninger bryr meg ikke.
Jeg lurer ikke på hvorfor du har lyst til å diskutere med andre, men på HVORFOR du forteller meg at mine meninger ikke interesserer deg. Hva du mener om meg og mine meninger er irrelevant for diskusjonen, og det er meningsløst at du "bruker" din manglende interesse for mine meninger som et argument MOT dem.

Og meningen din var? Mente smileyen noe? Forventer du svar på din avhandling om at du egentlig ikke hadde tenkt til å skrive noe her? Vel, det får du ikke av meg.

Lenke til kommentar
Jeg går selvfølgelig utifra at du faktisk forstår at førsteinnlegget ikke var alvorlig ment.
Poenget er det at du (med all din mulige viten om VapoChill) ikke gir inntrykk av at du vet noe om det. Altså kan man ikke, selv om man _tar_ sarkasmen i ditt første innlegg, gå ut i fra at du har inngående viten om VapoChill.
Lenke til kommentar

Nettopp, og når ingenting har fremkommet, hvilket grunnlag har du da til å si at jeg uttaler meg om ting jeg ikke kan noe om? Jeg går selvfølgelig utifra at du faktisk forstår at førsteinnlegget ikke var alvorlig ment.

Du har skrevet ukorrekt informasjon, noe som kan føre til at personer som aldri har hørt om vapochill før får en oppfatning av at vapochill er noe annet enn det er...

Selvfølgelig vet jeg hva en vapochill er, og derfor fikk jeg med meg at din informasjon var ukorrekt...

Radiator i fryseren som det du forklarte er heller ikke en dum ide, men har ingenting å gjøre med vapochill...

Det er fullt mulig å lage en kjøleløsning på denne måten, og ikke usannsynlig at dette finnes som et ferdig kommersielt produkt, noe vapochill derimot ikke er i nærheten av...

Om du hadde sett et produkt som kunne kjøle prosessoren ned til minusgrader, og fikk vite at den fungerte ved å hente kulda fra en fryseboks, ville ikke du da ha trodd på det?

Lenke til kommentar
Jeg går selvfølgelig utifra at du faktisk forstår at førsteinnlegget ikke var alvorlig ment.
Poenget er det at du (med all din mulige viten om VapoChill) ikke gir inntrykk av at du vet noe om det. Altså kan man ikke, selv om man _tar_ sarkasmen i ditt første innlegg, gå ut i fra at du har inngående viten om VapoChill.

Hvis man tar sarkasmen, hvordan kan man misforstå det da? Du snakker rundt deg selv.

Lenke til kommentar
I mine øyne er det ikke noen grov "feil" å spørre på forumet uten å lete etter svar et annet sted først. Derimot er det å gi uriktig informasjon, på en ironisk men like fullt frekk måte, i mine øyne en feil.
Denne posten, som du enda ikke har svart saklig på, illustrerer min mening.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...