Gå til innhold

Hva er forskjell med et VapoChill sett ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er personangrep og utvisningsgrunn, du bør se å ro deg i land GANSKE kjapt for ikke å drite deg så ut at "unødvendige" tiltak blir tatt i bruk. Les forumsreglene og enten holder du deg saklig ellers holder du kjeft.

En ting har jeg hvertfall fått med meg: det hjelper lite å fyre opp BenSin for å få det til å slutte å brenne... Tror ikke den karen bryr seg så veldig om han blir kastet, med de sosiale antennene sine først, ut av forumet.

At han er en kverrulant av dimmensjoner er det ikke tvil om. Han er her ene og alene for dette.

(ja, det er en diagnose stilt over internet. Jeg er da for f@en ikke doktor for ingenting heller!)

DrE

Lenke til kommentar
Ja om ikke annet er han med på å få moderatorne her på forumet til å håndheve en strengere disiplin, akkurat det motsatte av det vi har slitt for å oppnå

Her sier du noe.. men i nettopp dette tillfellet så er det jo litt ekstremt. Ingen andre har skrevet så mye piss over lang tid uten å ha fått rødt kort eller i det minste en smekk av moddisene.

Det vi diskuterte var ikke muligheten til å fritt prate dritt og bevist komme med feilinfo på en hånlig måte, men å kunne fleipe og prate litt mer off-topic så lenge det ikke er støtende.

Lenke til kommentar

OK, siden det er fler enn deg som mener dette, er det dermed sagt at det er slik? La oss si at jeg har en 1000 lapp i lommen min. Du og ti av dine snekkervenner sier at jeg har to tusenlapper i lommen min. Hvem har rett?

Dette er personangrep og utvisningsgrunn, du bør se å ro deg i land GANSKE kjapt for ikke å drite deg så ut at "unødvendige" tiltak blir tatt i bruk. Les forumsreglene og enten holder du deg saklig ellers holder du kjeft.

Hvorfor det? Ser du på det som nedlatende å bli kalt snekker? Det gjør ikke jeg. Gjør noe med holdningene dine, gutt.

Lenke til kommentar

Du påstår vel ikke at det ikke er noe i det jeg sier?

Å nei langt derifra. Som du nevnte en halvmeter lenger opp så burde vi alle takke deg. Du tilfører virkelig noe positivt til forumet!

DrE

Tilfører slappe mennesker som ikke gidder å søke på internett eller å bruke øynene noe særlig mer da? Jeg synes det er mye bedre om noen kommer med kritikk mot meg enn å lese spørsmål gjentatt i det uendelige.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo si som så at sannsynligheten for at du husker denne episoden og dermed ikke gjør samme feilen en gang til er langt større nå enn om jeg hadde svart "snilt", enig? Du burde takke meg.

vilken feil?? feilen med at han postet på et forum du var?

Nei, feilen at han forventer at folk skal forklare han ting han selv hadde funnet ut på 10 min.

Lenke til kommentar

"Helt riktig ang fornærmelser.. jeg gidder ikke... gidder ikke å la meg synke til ditt nivå, og samtidig bli utestengt fra forumet."

Javel. Var det ikke du som mente at jeg var hjerneskadet da? Var det du eller jeg som kom med en fornærmelse først? Jeg ser det var deg, nemlig.

"Tilbake til det gamle problemet.. om du ikke skjønner at mye av det du skriver (ikke bare i denne posten) er nedlatende og frekt så har du faktisk et alvorlig problem med dine "socialskills" .. Dette er egentlig ikke noe nytt fra deg, så jeg tror kanskje ikke du skjønner at det du skriver oppfattes på en helt annen måte enn det du tror og mener med det."

Ok, for å få det bekreftet: Din definisjon på sosiale evner er altså å være hyggelig på internett?

"Om det i virkeligheten kun er det at du er frekk, har problemer med dine "sosiale antenner" eller en kombinansjon skal jeg ikke begi meg utpå. Det er som du sier, litt vanskelig å stille en korrekt diagnose over nettet."

Nettopp. Hva gjør man med ting man ikke kan uttale seg om? Jo, man holder munn.

"At det foreligger et problem her er det ingen tvil om siden du trives med å komme med feilinformasjon, være nedlatende og frekk til folk som ikke gjør noe annent en å søke et svar."

"Giid, skulle ønske det ikke var krig i verden altså, da hadde alt vært så mye bedre" - Våkn opp og stikk fingern i jorden.

Lenke til kommentar
Nei, feilen at han forventer at folk skal forklare han ting han selv hadde funnet ut på 10 min.
Den egentlige feilen her er at du svarer med masse fjas istedet for å

a)

henvise til Google,

B)

la tråden dø i stillhet.

Hadde personen funnet det ut selv, hadde det ikke vært noen tråd. Derfor er det ikke "min" feil.

Lenke til kommentar
Hadde personen funnet det ut selv, hadde det ikke vært noen tråd. Derfor er det ikke "min" feil.
I mine øyne er det ikke noen grov "feil" å spørre på forumet uten å lete etter svar et annet sted først. Derimot er det å gi uriktig informasjon, på en ironisk men like fullt frekk måte, i mine øyne en feil.

Edit; "feil" er kanskje ikke helt ordet å bruke, men jeg bruker det av mangel på noe bedre.

Lenke til kommentar
Bensin; Alle her er imot deg, så hvorfor ikke holde kjeft? Er du ikke voksen nokk til å innse at du har feil? Hvis du er så voksen som du påstår så burde du iallefall kunne be om unksyldning! :evil:

Du oppfører deg som en fjortiss :evil:

Hvorfor jeg ikke holder kjeft? Fordi jeg ikke er svak og bøyer meg under for andre som mener jeg tar feil. Unnskyldning for hva? At en person umotivert påstår at jeg er hjerneskadet?

Lenke til kommentar
I mine øyne er det ikke noen grov "feil" å spørre på forumet uten å lete etter svar et annet sted først. Derimot er det å gi uriktig informasjon, på en ironisk men like fullt frekk måte, i mine øyne en feil.

Nå er heller ikke din mening av interesse for meg.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at jeg og benisn ikke snakker samme språk.. jeg er ikke på dette forumet for å underholde kverulanter, så jeg tar jeg en tur ned til boksesekken min isteden for å sitte her og snakke til en kverulant. Ganske naivt av meg å tro at han kom til å skjønne hva jeg snakket om uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...