formann Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kom med noe ordentlig hvis du først skal fornærme meg, dette er på nivå med skoene mine. Det trengs egentlig ikke.. du tråkker deg selv nok ned i sølen som det er. Om jeg skulle begynne å fornærme deg i tillegg så blir det 2 mot 0, og ville blitt rått parti. BTW: om du synes det er så mange tett og dumme mennesker på det forumet her.. hvorfor er du her? Hvorfor ikke hoppe til neste tråd isteden for å være frekk og snakke nedlatende til folk som lurer på noe? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 mulig å stoppe flaminga nå? bensin du har et poeng med det med reklamen osv. men uansett så kom han hit å spurte, om du synes det er idiotisk så la vær å si noe. "det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar..." Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det har noe med virkeligheten å gjøre, jo. Jeg skrev dette får å få vedkommende til å lure på om dette var korrekt, hvordan finner man ut dette? JO, man leter selv, man sitter ikke på ræven og lar andre gjøre ting for seg. Sunt er det også. Kan du for en forandrings skyld svare på det jeg spurte om? Mvh "ærede" BenSin. ro, ro til fiskeskjær... lol, du mener vel ikke at intensjonen IKKE var å håne spørsmålstilleren men å få han til å lete litt rundt ? Bli voksen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så det er freon som brukes til å kjøle ned vannet da ?Er det sånn at freon stjeler varmen fra vannet og fordamper ? Vapochill bruker helt riktig freon ja.. men det er ikke noe vann i systemet. Freonet fordamper i en kobberblokk (evaporator) som sitter montert direkte på CPU. Bensin: Enten er du mindre smart, og skjønner ikke bæret av hvordan ting fungerer, eller så er du bare en 14is med mindreverdighetskomplekser og et markeringsbehov. Du trenger å jobbe litt med dine socialskills. Du kommer ingen vei med å bare være frekk verken på dette forumet eller andre plasser. SKJERP DEG! Det er som kjent ikke første posten han er å kverulerer i, problemet er jo at han selv tror han er hevet over alle andre og dermed kan ture frem som han vil, sanne personer lager unødvendig mye kvalm på forumet. Enda en ubegrunnet påstand fra vår venn håndverkeren. Si meg, hva baserer du deg på? Har jeg noen gang påstått at jeg er bedre enn noen andre her på forumet? For å svare deg som du etterlyser, Du er for det første den eneste som ikke forstår hva jeg skriver, og nei du har ikke i rene ord påstått at du er bedre enn andre men utifra din måte å opptre på forumet så sier du det egentlig. Og hadde det bare vert meg som poengterte dette var det greit at du overså det men som du selv forhåpentligvis er istand til å se så er ikke det tilfellet. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kom med noe ordentlig hvis du først skal fornærme meg' date=' dette er på nivå med skoene mine.[/quote'] "Det trengs egentlig ikke.. du tråkker deg selv nok ned i sølen som det er. Om jeg skulle begynne å fornærme deg i tillegg så blir det 2 mot 0, og ville blitt rått parti."# Klassisk. "Jeg kan fornærme deg altså, men akkurat nå så gidder jeg ikke." "Jeg kan, jeg lover!" BTW: om du synes det er så mange tett og dumme mennesker på det forumet her.. hvorfor er du her? Hvorfor ikke hoppe til neste tråd isteden for å være frekk og snakke nedlatende til folk som lurer på noe? Jeg er fordi det er noen få oppegående mennesker som vet hva de prater om. Jeg var ei heller nedlatende, og jeg må si jeg synes virkelig synd på deg om du hver gang noen kommer med feilinformasjon til deg ser på dette som nedlatende. Du snakker om "sosialskills", artig egentlig. Peace in the middle east. Forresten: Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det har noe med virkeligheten å gjøre, jo. Jeg skrev dette får å få vedkommende til å lure på om dette var korrekt, hvordan finner man ut dette? JO, man leter selv, man sitter ikke på ræven og lar andre gjøre ting for seg. Sunt er det også. Kan du for en forandrings skyld svare på det jeg spurte om? Mvh "ærede" BenSin. ro, ro til fiskeskjær... lol, du mener vel ikke at intensjonen IKKE var å håne spørsmålstilleren men å få han til å lete litt rundt ? Bli voksen. Mhm, du vet bedre enn meg hva jeg selv mener, ikke sant? Jeg er nok en god del mer voksen enn deg. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så det er freon som brukes til å kjøle ned vannet da ?Er det sånn at freon stjeler varmen fra vannet og fordamper ? Vapochill bruker helt riktig freon ja.. men det er ikke noe vann i systemet. Freonet fordamper i en kobberblokk (evaporator) som sitter montert direkte på CPU. Bensin: Enten er du mindre smart, og skjønner ikke bæret av hvordan ting fungerer, eller så er du bare en 14is med mindreverdighetskomplekser og et markeringsbehov. Du trenger å jobbe litt med dine socialskills. Du kommer ingen vei med å bare være frekk verken på dette forumet eller andre plasser. SKJERP DEG! Det er som kjent ikke første posten han er å kverulerer i, problemet er jo at han selv tror han er hevet over alle andre og dermed kan ture frem som han vil, sanne personer lager unødvendig mye kvalm på forumet. Enda en ubegrunnet påstand fra vår venn håndverkeren. Si meg, hva baserer du deg på? Har jeg noen gang påstått at jeg er bedre enn noen andre her på forumet? For å svare deg som du etterlyser, Du er for det første den eneste som ikke forstår hva jeg skriver, og nei du har ikke i rene ord påstått at du er bedre enn andre men utifra din måte å opptre på forumet så sier du det egentlig. Og hadde det bare vert meg som poengterte dette var det greit at du overså det men som du selv forhåpentligvis er istand til å se så er ikke det tilfellet. OK, siden det er fler enn deg som mener dette, er det dermed sagt at det er slik? La oss si at jeg har en 1000 lapp i lommen min. Du og ti av dine snekkervenner sier at jeg har to tusenlapper i lommen min. Hvem har rett? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Nei. Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske svar. Når en person faktisk forteller at han har sett på reklamen for et produkt, og IKKE KLARER å klikke på denne for å få mer informasjon, da fortjener han ikke noe vettugt svar. Du er i ingen posisjon til å uttale deg om hvor langt jeg har kommet i diverse, for alt du vet kan jeg være den mest suksessrike personen i hele verden. Jeg var inne å www.3dfxcool.no siden og der står det ikke noe link til hvordan systemet fungerer. Beklager at jeg ikke er født "verdensmester" som deg! Er greit nok at jeg kanskje burde ha tatt et søk på google før jeg satte inn et tråd her, men du trenger ikke være ekkel fordi. Vanlig folkeskikk er noe alle burde ha! Når du ser et tråd som du ikke "liker" så hvorfor ikke bare drite i å poste der ? Mye bedre det enn at du skal spre kvalme! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg må le. Jeg var så langt fra å hive meg på denne "diskusjonen" etter at det var kommet tre-fire poster, men så tenkte jeg "dette ser jo ut til å bli en evig diskusjon med masse flaming og dritt, det gidder jeg ikke være med på likevel". Så jeg ombestemte meg, og 20 minutter senere sjekker jeg tråden, og hva har skjedd? Jo, to sider med flaming. Jeg er så glad for at ikke jeg ble med . Men... vent nå litt... jeg skriver jo her nå.... hmmm... Da er jeg visst med allikevel! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 mulig å stoppe flaminga nå?bensin du har et poeng med det med reklamen osv. men uansett så kom han hit å spurte, om du synes det er idiotisk så la vær å si noe. "det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar..." Greit nok. Forøvrig er sitatet ditt ren urin. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå vil jeg ikke la meg synke til ditt nivå. Mulig du fysisk er eldre enn meg, men ikke intellektuelt. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det har noe med virkeligheten å gjøre, jo. Jeg skrev dette får å få vedkommende til å lure på om dette var korrekt, hvordan finner man ut dette? JO, man leter selv, man sitter ikke på ræven og lar andre gjøre ting for seg. Sunt er det også. Kan du for en forandrings skyld svare på det jeg spurte om? Mvh "ærede" BenSin. ro, ro til fiskeskjær... lol, du mener vel ikke at intensjonen IKKE var å håne spørsmålstilleren men å få han til å lete litt rundt ? Bli voksen. Nå vil jeg ikke la meg synke til ditt nivå. Mulig du fysisk er eldre enn meg, men ikke intellektuelt. Mhm, du vet bedre enn meg hva jeg selv mener, ikke sant? Jeg er nok en god del mer voksen enn deg. Lille venn: At du i det hele tatt tror man kan vurdere intellektet til en person basert på innlegg på et internettforum sier vel egentlig hvor mye du har skjønt. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 OK, siden det er fler enn deg som mener dette, er det dermed sagt at det er slik? La oss si at jeg har en 1000 lapp i lommen min. Du og ti av dine snekkervenner sier at jeg har to tusenlapper i lommen min. Hvem har rett? Jeg ler meg skakk. Du er enkelt og greit bare vanskelig du. Fordi du kan. Whats eating BenSin da? DrE Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nei. Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske svar. Når en person faktisk forteller at han har sett på reklamen for et produkt, og IKKE KLARER å klikke på denne for å få mer informasjon, da fortjener han ikke noe vettugt svar. Du er i ingen posisjon til å uttale deg om hvor langt jeg har kommet i diverse, for alt du vet kan jeg være den mest suksessrike personen i hele verden. Jeg var inne å www.3dfxcool.no siden og der står det ikke noe link til hvordan systemet fungerer. Beklager at jeg ikke er født "verdensmester" som deg! Er greit nok at jeg kanskje burde ha tatt et søk på google før jeg satte inn et tråd her, men du trenger ikke være ekkel fordi. Vanlig folkeskikk er noe alle burde ha! Når du ser et tråd som du ikke "liker" så hvorfor ikke bare drite i å poste der ? Mye bedre det enn at du skal spre kvalme! Jeg kan jo si som så at sannsynligheten for at du husker denne episoden og dermed ikke gjør samme feilen en gang til er langt større nå enn om jeg hadde svart "snilt", enig? Du burde takke meg. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 OK, siden det er fler enn deg som mener dette, er det dermed sagt at det er slik? La oss si at jeg har en 1000 lapp i lommen min. Du og ti av dine snekkervenner sier at jeg har to tusenlapper i lommen min. Hvem har rett? Jeg ler meg skakk. Du er enkelt og greit bare vanskelig du. Fordi du kan. Whats eating BenSin da? DrE Du påstår vel ikke at det ikke er noe i det jeg sier? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Du påstår vel ikke at det ikke er noe i det jeg sier? Å nei langt derifra. Som du nevnte en halvmeter lenger opp så burde vi alle takke deg. Du tilfører virkelig noe positivt til forumet! DrE Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kom med noe ordentlig hvis du først skal fornærme meg' date=' dette er på nivå med skoene mine.[/quote'] "Det trengs egentlig ikke.. du tråkker deg selv nok ned i sølen som det er. Om jeg skulle begynne å fornærme deg i tillegg så blir det 2 mot 0, og ville blitt rått parti."# Klassisk. "Jeg kan fornærme deg altså, men akkurat nå så gidder jeg ikke." "Jeg kan, jeg lover!" BTW: om du synes det er så mange tett og dumme mennesker på det forumet her.. hvorfor er du her? Hvorfor ikke hoppe til neste tråd isteden for å være frekk og snakke nedlatende til folk som lurer på noe? Jeg er fordi det er noen få oppegående mennesker som vet hva de prater om. Jeg var ei heller nedlatende, og jeg må si jeg synes virkelig synd på deg om du hver gang noen kommer med feilinformasjon til deg ser på dette som nedlatende. Du snakker om "sosialskills", artig egentlig. Peace in the middle east. Forresten: Helt riktig ang fornærmelser.. jeg gidder ikke... gidder ikke å la meg synke til ditt nivå, og samtidig bli utestengt fra forumet. Tilbake til det gamle problemet.. om du ikke skjønner at mye av det du skriver (ikke bare i denne posten) er nedlatende og frekt så har du faktisk et alvorlig problem med dine "socialskills" .. Dette er egentlig ikke noe nytt fra deg, så jeg tror kanskje ikke du skjønner at det du skriver oppfattes på en helt annen måte enn det du tror og mener med det. Om det i virkeligheten kun er det at du er frekk, har problemer med dine "sosiale antenner" eller en kombinansjon skal jeg ikke begi meg utpå. Det er som du sier, litt vanskelig å stille en korrekt diagnose over nettet. At det foreligger et problem her er det ingen tvil om siden du trives med å komme med feilinformasjon, være nedlatende og frekk til folk som ikke gjør noe annent en å søke et svar. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja om ikke annet er han med på å få moderatorne her på forumet til å håndheve en strengere disiplin, akkurat det motsatte av det vi har slitt for å oppnå Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 OK, siden det er fler enn deg som mener dette, er det dermed sagt at det er slik? La oss si at jeg har en 1000 lapp i lommen min. Du og ti av dine snekkervenner sier at jeg har to tusenlapper i lommen min. Hvem har rett? Dette er personangrep og utvisningsgrunn, du bør se å ro deg i land GANSKE kjapt for ikke å drite deg så ut at "unødvendige" tiltak blir tatt i bruk. Les forumsreglene og enten holder du deg saklig ellers holder du kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg