Gå til innhold

Hva er forskjell med et VapoChill sett ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er så genialt med vapochill i forhold til vanlig waterchill ? Ser på reklamen deres at du kan få ned mot -34 grader med den... noen som kan forklare litt ?

Helt like egentlig, men på Vapochill så følger det med en del du monterer i nærmeste fryser. Du heller så frostvæske i vannet, og kobler vannkjølingen på fryseren din med de medfølgende 10 meter lange slangene. Jævlig fett opplegg egentlig.

Lenke til kommentar
Helt like egentlig, men på Vapochill så følger det med en del du monterer i nærmeste fryser. Du heller så frostvæske i vannet, og kobler vannkjølingen på fryseren din med de medfølgende 10 meter lange slangene. sinnsvakt fett opplegg egentlig
usaklig
Lenke til kommentar

Haha BenSin.

Waterchill baserer seg på vann å kan kjøle gpu, cpu å nb, men temp'en kommer da en god del over +. Vapochill baserer seg på freonkjøling å fungerer nesten som kjøleskapet ditt. Denne kan bare kjøle cpu. (med mindre du er ekstrem å modder den til å settes på skjermkort e.l.)

Min vapo ligger rundt -15C inne i evaporatoren som settes på cpu, da ligger vel tempen på cpu noe høyere tror jeg men vet ikke hvor mye.

Lenke til kommentar
Helt like egentlig, men på Vapochill så følger det med en del du monterer i nærmeste fryser. Du heller så frostvæske i vannet, og kobler vannkjølingen på fryseren din med de medfølgende 10 meter lange slangene. sinnsvakt fett opplegg egentlig
usaklig

Nei. "Usaklig" som du skriver, refererer til noe som er lite relevant med en aktuell sak. Da jeg snakker om VapoChill, og vedkommende spør om VapoChill, er jeg ikke usaklig.

Lenke til kommentar
usaklig

Nei. "Usaklig" som du skriver, refererer til noe som er lite relevant med en aktuell sak. Da jeg snakker om VapoChill, og vedkommende spør om VapoChill, er jeg ikke usaklig.

passer "på jordet" bedre?

Lenke til kommentar
Så det er freon som brukes til å kjøle ned vannet da ?

Er det sånn at freon stjeler varmen fra vannet og fordamper ?

Vapochill bruker helt riktig freon ja.. men det er ikke noe vann i systemet. Freonet fordamper i en kobberblokk (evaporator) som sitter montert direkte på CPU.

Bensin: Enten er du mindre smart, og skjønner ikke bæret av hvordan ting fungerer, eller så er du bare en 14is med mindreverdighetskomplekser og et markeringsbehov. Du trenger å jobbe litt med dine socialskills. Du kommer ingen vei med å bare være frekk verken på dette forumet eller andre plasser.

SKJERP DEG!

Lenke til kommentar

Bensin: Enten er du mindre smart, og skjønner ikke bæret av hvordan ting fungerer, eller så er du bare en 14is med mindreverdighetskomplekser og et markeringsbehov. Du trenger å jobbe litt med dine socialskills. Du kommer ingen vei med å bare være frekk verken på dette forumet eller andre plasser.

SKJERP DEG!

Nei. Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske svar. Når en person faktisk forteller at han har sett på reklamen for et produkt, og IKKE KLARER å klikke på denne for å få mer informasjon, da fortjener han ikke noe vettugt svar. Du er i ingen posisjon til å uttale deg om hvor langt jeg har kommet i diverse, for alt du vet kan jeg være den mest suksessrike personen i hele verden. boid.gif

Lenke til kommentar

Vapochill bruker helt riktig freon ja.. men det er ikke noe vann i systemet. Freonet fordamper i en kobberblokk (evaporator) som sitter montert direkte på CPU.

SKJERP DEG!

Det er som kjent ikke første posten han er å kverulerer i, problemet er jo at han selv tror han er hevet over alle andre og dermed kan ture frem som han vil, sanne personer lager unødvendig mye kvalm på forumet. :grumpy:

Lenke til kommentar

SKJERP DEG!

Det er som kjent ikke første posten han er å kverulerer i, problemet er jo at han selv tror han er hevet over alle andre og dermed kan ture frem som han vil, sanne personer lager unødvendig mye kvalm på forumet. :grumpy:

Enda en ubegrunnet påstand fra vår venn håndverkeren. Si meg, hva baserer du deg på? Har jeg noen gang påstått at jeg er bedre enn noen andre her på forumet?

Lenke til kommentar

Vel det virker jo sånn, se på ditt første "svar" i denne posten det ligner ingenting, og er det noen som kritiserer deg for dine svar tar du det ikke til etteretning men fortsetter samme løpet, og heller kommer med kritikk av alle som kritiserer deg. Når du til stadighet får kritiske tilbakemeldinger uten å ta notis av disse da er det noe galt, derfor min påstand.

Lenke til kommentar

Enda en ubegrunnet påstand fra vår venn håndverkeren. Si meg, hva baserer du deg på? Har jeg noen gang påstått at jeg er bedre enn noen andre her på forumet?

Den attituden du viser i repliene dine viser at du hever deg over andre...

Hvordan får du til det? Hvilken attitude? Tenk deg følgende: Om du vurderer å kjøpe deg en ny bil, la oss si at du har siklet på en Toyota Corolla i lange tider, så plutselig en dag er du på en nettside der det er en reklame for Corollaen. Klikker du på linken eller driter du i linken og går inn på et forum for å høre hvor mye hestekrefter en Corolla har? Jeg gjør i hvert fall ikke det siste.

Lenke til kommentar
Hva er så genialt med vapochill i forhold til vanlig waterchill ? Ser på reklamen deres at du kan få ned mot -34 grader med den... noen som kan forklare litt ?

Helt like egentlig, men på Vapochill så følger det med en del du monterer i nærmeste fryser. Du heller så frostvæske i vannet, og kobler vannkjølingen på fryseren din med de medfølgende 10 meter lange slangene. sinnsvakt fett opplegg egentlig.

Som du selv ser her erede BenSin så har ingenting av det du skriver her noe med virkeligheten å gjøre, dette blir kommentert av andre men alikevel fortsetter du med ditt spill.

Som du også ser er jeg ikke den eneste som oppfatter deg som svert usaklig.

Lenke til kommentar

Helt like egentlig, men på Vapochill så følger det med en del du monterer i nærmeste fryser. Du heller så frostvæske i vannet, og kobler vannkjølingen på fryseren din med de medfølgende 10 meter lange slangene. sinnsvakt fett opplegg egentlig.

Som du selv ser her erede BenSin så har ingenting av det du skriver her noe med virkeligheten å gjøre, dette blir kommentert av andre men alikevel fortsetter du med ditt spill.

Det har noe med virkeligheten å gjøre, jo. Jeg skrev dette får å få vedkommende til å lure på om dette var korrekt, hvordan finner man ut dette? JO, man leter selv, man sitter ikke på ræven og lar andre gjøre ting for seg. Sunt er det også.

Kan du for en forandrings skyld svare på det jeg spurte om?

Mvh "erede" BenSin.

Lenke til kommentar

Helt enig snekker´n .. usaklig er ordet.

Hei.. bensin.. legg deg ned og spill død, før du skader deg. Hjernen din er der allerede så.. like greit å ta skrittet fult ut.

Lenke til kommentar

Helt enig snekker´n .. usaklig er ordet.

Hei.. bensin.. legg deg ned og spill død, før du skader deg. Hjernen din er der allerede så.. like greit å ta skrittet fult ut.

Vel, jeg vil vel si at det er din hjerne som evt. lider av skader her. Kan du forklare meg hva som får deg til å inbille deg at du kan fortelle meg hvordan jeg selv er over internett, for å ikke snakke om hvordan du kan stille medisinske diagnoser over nett? Dette er i så fall en revolusjon innen medisinen, du bør snarest ta patent på dette.

Kom med noe ordentlig hvis du først skal fornærme meg, dette er på nivå med skoene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...