kaaasen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei! Har en Dell Inspiron 8600 med 15,4" widescreenskjerm. I går kveld satt jeg å slettet mye av Dell-sakene som lå inne der, og da slettet jeg også Quick Setup eller noe. Problemet jeg nå har er at de ikonene som er nede ved klokken er bitte bitte bitte små, og jeg aner ikke hvordan jeg fikser dette. Er det noen som vet hvor jeg skal stille, og hva jeg skal stille på for å fikse dette? Med vennlig hilsen Kim (visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så da fant jeg det mest naturlig å poste det her ) Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 du kan jo instalere vanlig xp! liker ikke helt det som er instalert, masse unevendig Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Har vurdert det ja, men det er jo "vanlig" XP som ligger inne nå. Har lett gjennom alt av mapper, søkt i registeret og fjernet så å si alt som har med Dell å gjøre. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta alikevel og formater og installer Windows XP på nytt da. Da slipper du ALT av dell. (det finnes garantert noe inne i windows registeret vettu!! :-) ) Ved å ta en ny installasjon har du en ren windows xp pc! Gratulerer med å få vekk dell Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Skal ihvertfall vente til jeg kommer hjem til all programvaren, eneste jeg har av program og sånn oppe her er Morrowind + Tribunal og CM4 liksom... pluss Dell-sakene da... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå