Howard Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Høstkonkurransen avsluttes I dag er siste konkurransedag for vår høstkonkurranse. Har du enda ikke forsøkt deg på våre ti spørsmål, har du fortsatt muligheten. Vinnerne annonseres en av de nærmeste dagene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Æh.. stod du opp nå? Legger meg nå jeg Men jeg ser fram til å se navnet mitt på vinnerlista..*drømme* Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 heh.. stod opp klokka 05.45 jeg så det så ;P Noen må jo opp og få it helvetet til å gå rundt .. *sukk* Jeg trur verden var lykkeligere uten it ;P Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 vel nå er det bare å sette igang å vente da.. jeg er hvertfall veldig spent på hvem som vinner.. (håper det blir meg!!) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Bra dere minte meg på det før det ble for sent... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lurer virkelig på hvordan de finner ut om det er samme personen som svarer flere ganger, når det er forskjellig mail og navn, de bare vet det liksom, og kasnkje det har vært flere venner som på samme ip (om det er mulig og sjekke det) har svart med forkjsellig navn og mail, på samme tidspunkt, eller samme dagen. Hvordan vet de hvem som har prøvd og "jukse" og hvem som ikke har? Lurer jeg virkelig på... Men Han med 80 på 3 sec eller hva nå enn det var, den var jo kanskje innlysende da. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lurer virkelig på hvordan de finner ut om det er samme personen som svarer flere ganger, når det er forskjellig mail og navn, de bare vet det liksom, og kasnkje det har vært flere venner som på samme ip (om det er mulig og sjekke det) har svart med forkjsellig navn og mail, på samme tidspunkt, eller samme dagen. Hvordan vet de hvem som har prøvd og "jukse" og hvem som ikke har? Lurer jeg virkelig på... Men Han med 80 på 3 sec eller hva nå enn det var, den var jo kanskje innlysende da. Det må vel egentlig "menneskelig" dømmekraft til for å avgjøre noe sånt. I de tilfellene det er lik epostadresse OG samma navn så kan datamaskina sortere ut. Men det går an å se på litt forskjeller i samme navn. F.eks utelatte mellomnavn og sånt. Men så må man huske på at det er flere personer som har samme navn også. Men det er vel en kombinasjon av IP, tidspunkt, navn og epost som gjør at det skal gå an å gjøre hver enkelt deltaker temmelig unik. Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvordan kan dere finne ut at det er samme person som har sendt inn disse svarene? I noen tillfeller så er det sikkert ganske innlysende, men i andre tillfeller så kan det være en skoleklasse som har meldt seg på i friminuttet. Fra min IP så finnes det bare to navn; meg selv og min far .. så jeg føler meg ikke akkurat truffet av dette. Jeg synes bare det er litt skummelt at dere kommer til å utelukke mange som en følge av at de deltok i konkuransen samtidig som en annen med samme IP. Det er mange skoleelever der ute, og jeg er temmelig sikker på at noen av de dere snakker om ikke er skyldige i fusk. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Folkens, det er ingen fare for at vi "utelukker" de som har deltatt med god samvittighet. Men når vi har mottatt f.eks. et titalls svar - fra samme IP - med samme fornavn/etternavn og/eller e-post adresse (ulike kombinasjoner her) - over et tidspunkt på noen få minutter Er det svært mye som tilsier at dette er en person som har sendt inn flere svar. Det er heldigvis bare noen få slike "ekstreme" tilfeller det er snakk om her. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Regner med at dere gjør en rettferdig jobb! Men...lurte litt på...hvor mange svar har dere fått tilsammen, uavhengig av riktig eller gale svar? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Regner med at dere gjør en rettferdig jobb! Men...lurte litt på...hvor mange svar har dere fått tilsammen, uavhengig av riktig eller gale svar? Les artikkelen igjen du... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 :oops: :oops: :oops: *lære meg å lese grundig, og ikke bare se over* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har sendt inn svar ja men har ikke akkurat problemer med stor vinnerlykke :wink: Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 håper jeg vinner! tror eg svarte alle rett, blir fornøyd uansett hva jeg vinner Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvis jeg vinner? Skal jeg gi det til....... :-? Ja meg selv faktisk Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hehe, spennende er det jo. På en måte Heller dårlig med vinnerlykke her i gården... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det er ingen vits å delta for jeg vinner uansett. Håper jeg vinner barebonen, skjermkortet har jeg ikke noe serlig behov for men har en liten avtale med en person. Hvor mange svar har dere fått inn og når får jeg vite hva jeg vinner ? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 trenger skjermkortet jeg.. Men Barebonen hadde ikke skadet den heller sitter med GW GF 4 mx 440... jaja.. trengs oppdatering Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg bare lurte på om dere kunne foreta en liten "oppsummering" på siste dagen, hvor dere ramser opp alle sørsmålene pluss svar. I tillegg la dere ved en "X antall personer trodde dette var riktig svar (X prosent)" for hvert svaralternativ i hvert spørsmål. Hadde vært utrolig morsomt å se hvor de fleste folka tabbet seg ut Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg vinner aldri noe.. Måtte dette bli vendepunktet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå