IceCool Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg får vel poste her, for barebone og mini PC'er har jeg ikke særlig mye greie på enda. Tenkte å bygge en kraftig liten barebone eller sånn nano ITX hovedkort basert PC. Den skal brukes til DVD spiller, spilling, "stereo anlegg", internett og noe CD brenning. Trenger vel 512MB DDR RAM, Stor HD (SATA?) Ca 2,2Ghz CPU, Godt 3D-kort AGP (128 MB ATI 9600Pro Fireblade?) DVD-RW som har god pris, kasse av ett eller annet slag. Keyboard, mus, skjerm og høytalere har jeg. Lydkort (?) Hvilket hovedkort opplegg (Socket A) er det best at jeg bruker, vil ha minst mulig støy men mye kraft for å få en stabil god PC som er liten og lett å flytte på og ta med. Hvilken PSU og sånnt trengs? Hvis noen hadde orket å hjelpe litt, så blir jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Barebone bruker Mini ITX vel? ikke Nano ITX... Resten bygger du bare som det passer deg, men du skal få lete litt for å finne barebone på 2,2 Ghz tror jeg Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Ingen som har litt mere info ting? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta en kikk på Shuttle kabinettene du. Komplett har en god del av dem, så har databutikken.com. Disse er små i størrelse, men alikevel stappet med funksjonalitet. DrE Lenke til kommentar
bruno Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Barebone bruker Mini ITX vel? ikke Nano ITX... Resten bygger du bare som det passer deg, men du skal få lete litt for å finne barebone på 2,2 Ghz tror jeg Ikke nødvendigvis, alt kan leveres som barebone, min barebone-pc har Aopen HX08 kabinett og Aopen AX63 hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå