zaico Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Får blåskjerm med engang jeg kommer inn i spillet, det står ingenting, bare en helt blå skjerm.. Har de nyeste driverne, merker også ustabiliteter i andre spill, men ikke alle.. specs: Amd xp2600+ (barton), powercolor r9800pro, 1024 mb pc3200 minne.. Cpuen er overklokket, men jeg kan kjøre 1000 3dmarks på rad uten problemer, cpu tempen er ca 45 grader, og system tempen ca 30.. I windows er maskina stabil som et fjell, så regner med dette er et skjermkort "issue", noen tips?? Lenke til kommentar
corky Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Sjekke om det er noen patch til CMRR3? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 det var nok ikke bare i CMR3, men i andre spill også, tror jeg ble kvitt problemet med å sette agp hastigheten til 4x og legge inn eldre drivere! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 bra du fant ut problemet selv.. lurer på hvorfår man må sette agp på x4 får at spillene skal gå bra. trodde ati støttet agp x8..! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 bra du fant ut problemet selv..lurer på hvorfår man må sette agp på x4 får at spillene skal gå bra. trodde ati støttet agp x8..! Trodde jeg også Sikkert noe kluss mellom ati og nvidia`s nforce2, nvidias måte å gjøre hevn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå