Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå er jeg lei, få stabil ADSL!


Anbefalte innlegg

jeg sier ikke noe om linjene til ngt er dårlige men det er bedre å betale 50kr mer så får du kundservise som er topp prøv å ring ngt så ser du hvor lenge du skal vente på telefonen minst 30 min og ring flere ganger spør om samma problem så ser du hvor mange forsjelige svar du får de er helt amatører som jobber der det er lindorf som styrer det det er som å spøre etter truse avd på et bilverksted

 

Kan ikke begripe hvordan du har gått frem for å få Lindorff dersom du trenger teknisk support. Lindorff har ansvaret for NGT's fakturering, den tekniske biten er det andre som tar seg av. Vel er det riktig at man må vente 2-20 minutter for å komme gjennom (egen erfaring), men de du snakker med er som regel kompetente. I motsetning til Telenor som ikke kan svare deg dersom du stiller spørsmål som ikke passer inn i skjemaene deres.

 

Lindorff teknisk support?? Bah...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke problemet ditt er ISP'en din, har hatt samme problem selv, og det var software, for når jeg reinstallerte pc'en så ble det problemet borte.

 

Sjekk det først før man legger skylden på ISP'ene.

Har selv hatt telenor i 1år, ingen problemer,INGEN BEGRENSNINGER) og jeg har nå Tele 2 som jeg er mer fornøyd med, for nå gir adsl modemet ut ip'er så jeg slipper router.

Lenke til kommentar
ikke kom med det tull der jeg vet hva jeg har sett og opplevd med ngt jeg har sett dem på furbrukkerrådet på tv jeg husker ikke om det var tv 2 eller nrk og jeg venta nesten 3 månder får få modemet mitt og jeg brukte nesten 2000kr på ring dem

 

Begynner å bli OT dette men: Var det Lindorff som tok seg av dette - et teknisk problem?? NGT skal ha den kritikken de fortjener, men den bør være saklig og ikke minst korrekt. Jeg har hatt et par tekniske saker med NGT, de har blitt løst på øyeblikket i det jeg kommer gjennom hos dem (som kan være en langtekkelig opplevelse). Min kontorpartner har aldri hatt tekniske problemer, han har hatt fakturakrøll der de har surra fælt. Men produktet ellers er så bra at vi anbefaler det på det varmeste!!!

Lenke til kommentar

En annen ting Raptorr: Modemet ditt? Jeg har ikke hatt noe modem fra NGT jeg, router derimot. Telenor har modem...

 

Vi har jo sett at forbrukerprogrammer på TV ikke nødvendigvis er sannhetsvitner, da ville jeg heller valgt å se hva majoriteten på dette forumet sier. Det er enighet (stort sett) om at responstiden til NGT's supporttelefon suger, men at linja er overlegen. Og trådstarter vil vite hvem som kan gi ham stabil linje (her ramler Telenor av lasset) og han utelukker også Tiscali og Bluecom. Og jeg mener at han gjør et godt valg dersom har går for NextGentel.

 

Hey, er det noe provisjon å få snart?

Lenke til kommentar
Har vært plaget med ustabil ADSL i det siste, kan noen liste opp noen ISP'er som klarer å levere ADSL uten at jeg blir slengt av internett under upload/download :grumpy:

 

Bluecom

Telenor

Tiscali

 

Kan dere slippe å anbefale...

 

Hei. Du har ikke tilfeldigvis Tele2? Det har jeg. Og det er USTABILT, det. Helvette... Om du har, hvor i landet er du?

Lenke til kommentar
jeg sier ikke noe om linjene til ngt er dårlige men det er bedre å betale 50kr mer så får du kundservise som er topp prøv å ring ngt så ser du hvor lenge du skal vente på telefonen minst 30 min og ring flere ganger spør om samma problem så ser du hvor mange forsjelige svar du får de er helt amatører som jobber der det er lindorf som styrer det det er som å spøre etter truse avd på et bilverksted
ikke kom med det tull der jeg vet hva jeg har sett og opplevd med ngt jeg har sett dem på furbrukkerrådet på tv jeg husker ikke om det var tv 2 eller nrk og jeg venta nesten 3 månder får få modemet mitt og jeg brukte nesten 2000kr på ring dem

Er punktum- og kommatasten din ødelagt eller? :roll:

 

Ontopic: Som så mange andre kan jeg bare anbefale NGT. Har hatt svært få problemer med de de to-tre årene jeg har hatt linjen.. Og de gangene jeg har hatt problemer har kundeservice'en fikset problemet på en proffesjonell måte... Tar ofte noen minutter å komme gjennom til kundeservice'en, men mener å ha hørt at de holder på å bygge ut dette og ansette flere folk...

 

Nei, jeg jobber ikke for NGT :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...